Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:10Katarina, nämnde inte din bostadsort för att inte förnedra dig totalt.
Katarina, nämnde inte din bostadsort för att inte förnedra dig totalt.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:11Tack Bruse! Du har ett hjärta av guld.
Tack Bruse! Du har ett hjärta av guld.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:12Åh, det tog tid innan du upptäckte det! Ska vi hångla?
Åh, det tog tid innan du upptäckte det! Ska vi hångla?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:14Tror jag svarat ja en gång så jag är väl skyldig dig ett hångel - ETT.
Tror jag svarat ja en gång så jag är väl skyldig dig ett hångel - ETT.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:15ÄNTLIGEN!
ÄNTLIGEN!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:17Haha Ska jag ha på mig ridstövlar?
Tillägg: Hoppla! 😀
Haha Ska jag ha på mig ridstövlar?
Tillägg: Hoppla! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:21Glöm inte piskan.
Glöm inte piskan.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:22Men vänta, det är något som stinker... Har du, nä, druckit WHISKEY!? Då blir det inget hångla!
EDIT: Går ingenstans utan min piska (H) Down boy!
Men vänta, det är något som stinker... Har du, nä, druckit WHISKEY!? Då blir det inget hångla!
EDIT: Går ingenstans utan min piska (H) Down boy!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:26Bruse och Kat vill kanske vara ensamma i tråden en stund? 😉 *backar tyst och försiktigt ut*
Bruse och Kat vill kanske vara ensamma i tråden en stund? 😉 *backar tyst och försiktigt ut*
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 22:26Ånej, jag har endast druckit destillerat bröd.
Ånej, jag har endast druckit destillerat bröd.