Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:28Nä Linda, det är lugnt. Jag ska gå och sova nu. Blir inget hånglande ikväll.
God natt på er!
Nä Linda, det är lugnt. Jag ska gå och sova nu. Blir inget hånglande ikväll.
God natt på er!
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:47Linda: Om du åker hit och sätter dig i min soffa så har vi iallafall fyllt upp en. Å andra sidan blir din soffa dubbelt så tom, så det kanske inte blir bättre i medel.
Och hur vi sedan ska hantera Pias soffa vet jag inte...
Linda: Om du åker hit och sätter dig i min soffa så har vi iallafall fyllt upp en. Å andra sidan blir din soffa dubbelt så tom, så det kanske inte blir bättre i medel.
Och hur vi sedan ska hantera Pias soffa vet jag inte...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 22:49Hmm, stapelbara soffor kanske vore något? 😀
Hmm, stapelbara soffor kanske vore något? 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:09Jag varit på IKEA i kväll, en kompis behövde bärhjälp. Inte var det lätt att köra deras vagnar med låååååååååååååååånga paket ovanpå. Som tur var ordnade hon hemkörning och har fixat bär/släphjälp på annat håll till i morgon. Sen fick jag komma med på fik
Jag varit på IKEA i kväll, en kompis behövde bärhjälp. Inte var det lätt att köra deras vagnar med låååååååååååååååånga paket ovanpå. Som tur var ordnade hon hemkörning och har fixat bär/släphjälp på annat håll till i morgon. Sen fick jag komma med på fik
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 23:28Hemkommen från jobbet. Rätt lugn kväll. Just nu har jag inga besvärliga vårdtagare, utan mest mysiga tillsyner, lite klädombyte inför kväll/natt och mediciner.
Nu sitter jag mest och gäspar, och lägger mig väl om en trekvart eller så.
Hade gärna haft en
Hemkommen från jobbet. Rätt lugn kväll. Just nu har jag inga besvärliga vårdtagare, utan mest mysiga tillsyner, lite klädombyte inför kväll/natt och mediciner.
Nu sitter jag mest och gäspar, och lägger mig väl om en trekvart eller så.
Hade gärna haft en
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 23:53Cyklar ska man ha mellan benen, inte på väggen.
Du får ta en bild å visa upp!
Cyklar ska man ha mellan benen, inte på väggen.
Du får ta en bild å visa upp!
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 00:06Linda: Vilken utmärkt idé, dags att ta patent. Alla singlar kan köpa denna stapelbara singelsoffa, och sedan när man flyttar ihop är det bara att ställa dem på varandra och sitta i den översta. Om det skulle behöva separeras så tar man varsin soffa därifr
Linda: Vilken utmärkt idé, dags att ta patent. Alla singlar kan köpa denna stapelbara singelsoffa, och sedan när man flyttar ihop är det bara att ställa dem på varandra och sitta i den översta. Om det skulle behöva separeras så tar man varsin soffa därifr
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 01:56Suttit och studerat och knaprat annanas. Inte det roligaste att sitta och plugga en fredagkväll/natt men ack så nödvändigt ibland. Hade inte ork/lust att bege mig ut på några äventyr runt i stan, är det månne ett tecken på att man börjar bli gammal...
Suttit och studerat och knaprat annanas. Inte det roligaste att sitta och plugga en fredagkväll/natt men ack så nödvändigt ibland. Hade inte ork/lust att bege mig ut på några äventyr runt i stan, är det månne ett tecken på att man börjar bli gammal...
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 09:57Själv så var man sjuk, så låg och försökte sova sig frisk.. Men det verkar ha gjort lite nytta då jag är piggare just nu iaf 🙂
Själv så var man sjuk, så låg och försökte sova sig frisk.. Men det verkar ha gjort lite nytta då jag är piggare just nu iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 10:52Appapp Mattias! *tittar strängt* Det var MIN idé så jag ska ha patentet! 😉
Appapp Mattias! *tittar strängt* Det var MIN idé så jag ska ha patentet! 😉