Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:17Ser på några avsnitt "The Big Bang Theory". Mer än lovligt trött. Här finns fortfarande en tom soffplats...
Ser på några avsnitt "The Big Bang Theory". Mer än lovligt trött. Här finns fortfarande en tom soffplats...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:19Här finns också en tom soffplats 🙁 Tror att jag behöver byta soffa till en mindre så att den inte ser så tom ut. *logisk* 🙂
Här finns också en tom soffplats 🙁 Tror att jag behöver byta soffa till en mindre så att den inte ser så tom ut. *logisk* 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:20jag har också en tom soffplats, vore bra om nån kunde sitta ner andra sidan av soffan också, så den blir jämn.....
jag har också en tom soffplats, vore bra om nån kunde sitta ner andra sidan av soffan också, så den blir jämn.....
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:21Tack för tipset Niklas, så fort jag är uppdaterad på nyheterna stängs burken av å radion på.
Tack för tipset Niklas, så fort jag är uppdaterad på nyheterna stängs burken av å radion på.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:24Sitter och kollar på Det Rätta Virket ... ensam ...
Laddar för långpass imorgon, då får vi väl se om jag också har Det Rätta Virket (H)
Sitter och kollar på Det Rätta Virket ... ensam ...
Laddar för långpass imorgon, då får vi väl se om jag också har Det Rätta Virket (H)
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:25Anna : Dancing for my self in the dark.
Anna : Dancing for my self in the dark.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 21:35Fan, jag och musen är inte riktigt kompisar idag. FREDFAGSMUS! Inte helelr tangentbrodet är överns heller... Vad är det dom blandar i dagnes spritdrycker egentligen? Jag gissar på trasnfetter som nu äntligen ska bliförbjudna i Sverige... sist i västvärlde
Fan, jag och musen är inte riktigt kompisar idag. FREDFAGSMUS! Inte helelr tangentbrodet är överns heller... Vad är det dom blandar i dagnes spritdrycker egentligen? Jag gissar på trasnfetter som nu äntligen ska bliförbjudna i Sverige... sist i västvärlde
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:38Varför är alla hemma?
Jag döööör av tristess och bihåleinflammationssymptomshelvete.
Varför är alla hemma?
Jag döööör av tristess och bihåleinflammationssymptomshelvete.
Quote from ellen olsson on 18 March 2011, 21:41Jag skyller på att jag har beredskap. Annars skulle jag nog inte vara hemma.
Jag skyller på att jag har beredskap. Annars skulle jag nog inte vara hemma.
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 21:43Spola bihålan för tusan. Det kittlar dödskönt när en stor klump ploppar ut. Vilken befrielse!
Spola bihålan för tusan. Det kittlar dödskönt när en stor klump ploppar ut. Vilken befrielse!