Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag stryker mycket hellre skjortor och precis nu när jag skriver det så inser jag att jag borde köpa mig mer färgglada strumpor eller åtminstone köpa alla lika så jag kan para ihop dem i halvmörker.

Hmm, konstiga funderingar man har när man är uttråkad.

Kat, låter inte som något vidare kalas. (t-)

Äger inget annat än mörka strumpor och av praktiska skäl använder jag nästan bara strumpor av samma sort. För det första är det busenkelt att para ihop dem och för det andra så är det svårt att boka tvättid här så att tvätta all 60-tvätt ihop är närmast e

På Spåret kan man ju inte roa sig med längre.. 🙁

Spotify, sjunger högt, gör en ansiktsmask, när jag inte är sjuk lite situps - eller nä, vin, chattar med någon kompis. Så, typ.

Det har varit så mycket på jobbet de senaste 2 veckorna, så jag är så trött och behöver en hemmahelg. Samtidigt som jag är sugen på att göra något skoj. Hur kombinerar man sin trötthet med att man vill göra något skoj?

Jag vet inte... en lättsam rulle och lite kycklingwok brukar piffa upp en dåsig kväll.

Sitter hemma. Uttråkad, understimulerad och förkyld. Känns som om det kommer fortgå hela helgen... 🙁

Har tvättat ut remmarna i en av hjälmarna, så full med salter att de inte gick att böja. Kommer ned i kärnan av biljetthanteringssystemet jag håller på att utveckla. Varför ska vi ha förtielva olika biljettyper och kvitton med nötti olika regler? Packat f

Varit o klättrat, ätit äggmackor med te till o nu ser jag på Skavlan

Varit på möte i stallet, nu degar jag i soffan och har inte ens orkat laga middag. Men äta kanske man kan göra när man är död... eller, det kanske var sova? (#)