Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2011, 20:54Va blire då?
Va blire då?
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:55Blommor från förra sommarturnén och In Full Regalia plus en textslinga.
Blommor från förra sommarturnén och In Full Regalia plus en textslinga.
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2011, 20:56SALT! Fan vad saltsugen jag är!!! Åt upp gårdagens chips till lunch idag.... Kollegorna garvade bara.
SALT! Fan vad saltsugen jag är!!! Åt upp gårdagens chips till lunch idag.... Kollegorna garvade bara.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 21:11Jag äter pannkakor med jordgubbssylt.
Jag äter pannkakor med jordgubbssylt.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 21:14Sitter i soffan och äter glass (halsen gör fortfarande ont så det är i medicinskt syfte givetvis ;)) Blir nog tidig sänggång ikväll.
Sitter i soffan och äter glass (halsen gör fortfarande ont så det är i medicinskt syfte givetvis ;)) Blir nog tidig sänggång ikväll.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 21:17Hemma efter trevlig AW. Tack för sällskapet Helena. 🙂
Nu ska jag försöka hålla mig vaken i soffan en stund till, det är ju fredag...
Hemma efter trevlig AW. Tack för sällskapet Helena. 🙂
Nu ska jag försöka hålla mig vaken i soffan en stund till, det är ju fredag...
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 21:18Tack själv Anna, det får vi göra om!
Tack själv Anna, det får vi göra om!
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 22:08Åker sisådär 20 mil till Flen för att stå en halvtimme i ett ridhus och se hästen bli tränad. Tydligen?
Därefter åtta mil till för att få mat på Restaurang Chez Mammas. (t+)
Åker sisådär 20 mil till Flen för att stå en halvtimme i ett ridhus och se hästen bli tränad. Tydligen?
Därefter åtta mil till för att få mat på Restaurang Chez Mammas. (t+)
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 22:20Lyssnar på P3 o låter ljudet ljuda (H)
Lyssnar på P3 o låter ljudet ljuda (H)
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 23:45Jag har precis hittat tillbaka till denna grupp... får se om jag blir kvar länge eller kort.
Jag har precis hittat tillbaka till denna grupp... får se om jag blir kvar länge eller kort.