Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Uttråkad och gör absolut ingenting... 🙁

Lite mer glamour i mitt liv, tack! Nu 😉

Just hemkommen efter en fika med en kompis. Skulle ha tränat, men när hon ville ha fikasällskap så kan man ju inte säga nej...Alltså är det hennes fel att jag inte tränat. Kan man regga fika som träning?

Fika tränar väl delvis samma muskler som när man dricker öl?

Ja, nånting tränar man väl när man fikar, tålamod om det är trångt och bökigt, sociala kompetensen, sittmusklerna.. behöver du fler motiveringar Helena?

Uttråkad var ordet. Efter tre dagar hemma är jag grymt sällskapssjuk. Det är tomt och lite ensamt. Fast jag har ju J förstås (L) Men hon sover ju på kvällen. Känner mig fruktansvärt svag i alla muskler. Vi var och köpte pizza och när jag kom hem var jag a

I ett ensligt studentrum i Österrike kurar undertecknad med en podcast med Spanarna i P1, sorterar strumpor samt planerar helgens mat.

Sorterar strumpor.... stackare. SÅ uttråkad är inte ens jag. än!

Tja, det är såpass okomplicerat att det är lite meditativt. Tänker man efter så är man ganska glad att man sorterar strumpor istället för att... tja... ställa in disk eller stryka skjortor 🙂

Haha Sortera strumpor är vad jag borde göra efter att ha tvättat efter kräkkalaset inatt/idag.

Jag kommer också att få sortera strumpor. Jag tvättar för fullt...