Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2011, 19:51Det är Lördag. Ok? Fredag var igår. Varför skriver ni här idag? Har ni inga liv?
Nä, nu knäcker jag en bärs och kollar på andra chansen.
Det är hur som helst piss i urinen och skit i avföringen 😉
Det är Lördag. Ok? Fredag var igår. Varför skriver ni här idag? Har ni inga liv?
Nä, nu knäcker jag en bärs och kollar på andra chansen.
Det är hur som helst piss i urinen och skit i avföringen 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2011, 20:28Renoverar pedaler som gnällde efter vinterns allt grus, dricker whisky, lyssnar på Front Line Assembly och nu diskar jag.
Renoverar pedaler som gnällde efter vinterns allt grus, dricker whisky, lyssnar på Front Line Assembly och nu diskar jag.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:41Njuter av att vara ledig, av att vara singel, av att ha bokat tid för nästa tatuering...
Njuter av att vara ledig, av att vara singel, av att ha bokat tid för nästa tatuering...
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:43Tittar på På spåret, borde dammsuga och lyssnar inte på Front 242 (just nu).
Tittar på På spåret, borde dammsuga och lyssnar inte på Front 242 (just nu).
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:45småsurar o äter popcorn...
kan inte hitta nyckel nr3 till gamla lgh
borde sprungit mycket längre eftersom jag höll mycket högre fart *tycker*
borde gått bättre på klättringen, men så var ju lederna svårare *tycker*
borde fått sms för längesen men får väl
småsurar o äter popcorn...
kan inte hitta nyckel nr3 till gamla lgh
borde sprungit mycket längre eftersom jag höll mycket högre fart *tycker*
borde gått bättre på klättringen, men så var ju lederna svårare *tycker*
borde fått sms för längesen men får väl
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2011, 20:50Cilla, ska du tatuera in "no more" över The Ark?
Cilla, ska du tatuera in "no more" över The Ark?
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:52Nej Bruse, det ska jag inte... rätt ord är FOREVER men det blir inte det heller.
Nej Bruse, det ska jag inte... rätt ord är FOREVER men det blir inte det heller.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:52På väg hem efter AW med en funbeaterska.
På väg hem efter AW med en funbeaterska.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:52Pia: försök att inte överanstränga dig i början med c25k även om det är lätt. Det är lätt gjort, men straffar sig med tvingande vila. *vet av erfarenhet*
Pia: försök att inte överanstränga dig i början med c25k även om det är lätt. Det är lätt gjort, men straffar sig med tvingande vila. *vet av erfarenhet*
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:54På måndag blir det utomhus, o då blir det den fart det blir 😀
På måndag blir det utomhus, o då blir det den fart det blir 😀