Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:16Nina: Det gör inget, det innebär ju att jag slipper regga mig på Det-andra-fb nu 😉 Men det är inte bra att du förstör din kropp så där! 🙁 *ser allvarligt på Nina*
Örjan: Jag tror att Marlboromannen dog i cancer för något år sen... *I rest my case*
Nina: Det gör inget, det innebär ju att jag slipper regga mig på Det-andra-fb nu 😉 Men det är inte bra att du förstör din kropp så där! 🙁 *ser allvarligt på Nina*
Örjan: Jag tror att Marlboromannen dog i cancer för något år sen... *I rest my case*
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:16Nina: Senil tror jag inte att du är 😉
*springer*
Nina: Senil tror jag inte att du är 😉
*springer*
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:19Linda, jag har funderat lite. Jag kom fram till att du SKA regga dig på andra FB och bara vara jätteanonym. Då kan du se alla mina bilder och läsa om mina galenskaper utan att avslöja dig. 😉 Då slipper jag hålla på att maila om allt vettö. (Du vet, jag
Linda, jag har funderat lite. Jag kom fram till att du SKA regga dig på andra FB och bara vara jätteanonym. Då kan du se alla mina bilder och läsa om mina galenskaper utan att avslöja dig. 😉 Då slipper jag hålla på att maila om allt vettö. (Du vet, jag
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:21Nina: Törs jag verkligen läsa om alla dina bravader? Vill inte bli ärrad för livet vet du. 😉 Men jag kan fundera på saken...
Nina: Törs jag verkligen läsa om alla dina bravader? Vill inte bli ärrad för livet vet du. 😉 Men jag kan fundera på saken...
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:22Nina >> (t+)
Nina >> (t+)
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:26Linda, det säg emellanåt att jag är underhållande. 😉 Vågar du chansa? 😉
Linda, det säg emellanåt att jag är underhållande. 😉 Vågar du chansa? 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:31Nina: Tål att tänkas på... 😉
Nina: Tål att tänkas på... 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 03:05Nina: Don Johnson...
Nina: Don Johnson...
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:01Så, då var det dags att skaka igång denna tråden igen. Så vad skall ni hitta på på en fin vårkväll som denna? Själv har jag ingen aning. Hänga med lite sköna singlar på denna sidan kanske? 🙂
Så, då var det dags att skaka igång denna tråden igen. Så vad skall ni hitta på på en fin vårkväll som denna? Själv har jag ingen aning. Hänga med lite sköna singlar på denna sidan kanske? 🙂
Quote from ellen olsson on 15 April 2011, 19:03Fin vårkväll? Gillar du regn? (#)
Fin vårkväll? Gillar du regn? (#)