Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:03Haha, ja, det finns ju DEN alternativa tolkningen förstås. 😉
Haha, ja, det finns ju DEN alternativa tolkningen förstås. 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:08För min del får killar poäng för händighet, oavsett om det är stickning eller meckning 😉
För min del får killar poäng för händighet, oavsett om det är stickning eller meckning 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:19Jag vill hellre ha en kille som kan mysa med mig i soffan och kramas än en som kan sticka;)
Jag vill hellre ha en kille som kan mysa med mig i soffan och kramas än en som kan sticka;)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:21Det ger oxå poäng i min soffa 😉
Det ger oxå poäng i min soffa 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:22Det lär väl inte behöva vara något motsatsförhållande mellan dessa saker?
Det lär väl inte behöva vara något motsatsförhållande mellan dessa saker?
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:23Det gör inget om han kan sticka, men det är inget som för mig ger plus-poäng.
Det gör inget om han kan sticka, men det är inget som för mig ger plus-poäng.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:24Det räcker mao med en man...;)
Det räcker mao med en man...;)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:25Nja, inte vilken man som helst...The ONE!
Nja, inte vilken man som helst...The ONE!
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:29Lite olika intressen och/eller färdigheter tycker jag bara är berikande 🙂
Lite olika intressen och/eller färdigheter tycker jag bara är berikande 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:08Ja, tänk bara vilka fula mössor som hade suttit på svenskarnas och svenskornas huvuden vid OS förra året om inte KASK hade tittat ner i virk-korgen. BURR
Ja, tänk bara vilka fula mössor som hade suttit på svenskarnas och svenskornas huvuden vid OS förra året om inte KASK hade tittat ner i virk-korgen. BURR