Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 20:10Ska himm te Karlstad å kika på FBK.... 🙂
Ska himm te Karlstad å kika på FBK.... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 21:24Försöker rädda data från en hårddisk som slutat fungera. Den är bara tom, men det är inget mekaniskt/elektroniskt fel, utan fel i partitionering/filsystem.
Försöker rädda data från en hårddisk som slutat fungera. Den är bara tom, men det är inget mekaniskt/elektroniskt fel, utan fel i partitionering/filsystem.
Quote from Fredric Lagerström on 22 November 2008, 11:07Solen skiner och jag sitter på jobbet :@ hade ju hellre varit ute på en lång löptur.
Eller ägnat mej åt FLN (flärd, lidelse, njutning)
Solen skiner och jag sitter på jobbet :@ hade ju hellre varit ute på en lång löptur.
Eller ägnat mej åt FLN (flärd, lidelse, njutning)
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 11:31Igår var jag på avdelningsfest på jobbet, sen åkte vi in till stan på krogen. Ikväll ska jag ut på middag med ett par kompisar.
Igår var jag på avdelningsfest på jobbet, sen åkte vi in till stan på krogen. Ikväll ska jag ut på middag med ett par kompisar.
Quote from Fredric Lagerström on 22 November 2008, 11:50Det verkar ju gå i ett för dej Helena 🙂
Glöm inte att ta tag i träningen på söndag bara 😉
Jag ska satsa på månskenslöpning ikväll tror jag, kanske stöter jag på en älg eller liknande.
Det verkar ju gå i ett för dej Helena 🙂
Glöm inte att ta tag i träningen på söndag bara 😉
Jag ska satsa på månskenslöpning ikväll tror jag, kanske stöter jag på en älg eller liknande.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:11Klart jag inte glömmer träningen! (V)
Klart jag inte glömmer träningen! (V)
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 12:47Jag bor här o/
Jag bor här o/
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 13:31Dansade med en massa söta tjejer på träningsläger i Hamburg. ^^
Dansade med en massa söta tjejer på träningsläger i Hamburg. ^^
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 17:14Ikväll tänder jag el-Adventsljusstakarna och stjärnan, dricker glögg och tar mig nog en Lusebulle för att fira in Adventhelgen. Ska sjunga med kören både lördag och söndag, hinna med en släktfika samt gå på Skansens julmarknad med en vän.
Ikväll tänder jag el-Adventsljusstakarna och stjärnan, dricker glögg och tar mig nog en Lusebulle för att fira in Adventhelgen. Ska sjunga med kören både lördag och söndag, hinna med en släktfika samt gå på Skansens julmarknad med en vän.
Quote from Lotta Lindström on 28 November 2008, 17:48Ajabaja, inga adventsljusstakar innan söndag eller möjligtvis lördag kväll 😉
Här blir det halvt hembakad pizza om några minuter och sen 2 veckors avsnitt av CSI och Greys anatomy.
Ajabaja, inga adventsljusstakar innan söndag eller möjligtvis lördag kväll 😉
Här blir det halvt hembakad pizza om några minuter och sen 2 veckors avsnitt av CSI och Greys anatomy.