Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2008, 17:52Just det. Inge tjuvstart av julen före söndag! Det är som att tjuvstarta ett förspel utan att partnern kommit hem.
Just det. Inge tjuvstart av julen före söndag! Det är som att tjuvstarta ett förspel utan att partnern kommit hem.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 17:56Gjorde jag jämt på den tiden jag hade ett förhållande, Bruse 🙂 Jag ska snart bli bjuden på risotto och rödvin. Hoppas ni alla får en gemytlig kväll med mycket mys!
Gjorde jag jämt på den tiden jag hade ett förhållande, Bruse 🙂 Jag ska snart bli bjuden på risotto och rödvin. Hoppas ni alla får en gemytlig kväll med mycket mys!
Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2008, 17:57Man ska inte leka med kulorna i grenen för tidigt! Sanna mina ord.
Man ska inte leka med kulorna i grenen för tidigt! Sanna mina ord.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 18:01Jag känner just nu att jag är väldigt lyckligt lottad som kvinna...
Jag känner just nu att jag är väldigt lyckligt lottad som kvinna...
Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2008, 18:09Det är jag med.
Det är jag med.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 19:00När jag jobbar förmiddags skift stiger jag upp kl 4.15 så när det har blivit fredag kväll skriker kroppen efter en lugn stund med en bra film, fast risken att somna i soffan är stor.
När jag jobbar förmiddags skift stiger jag upp kl 4.15 så när det har blivit fredag kväll skriker kroppen efter en lugn stund med en bra film, fast risken att somna i soffan är stor.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 19:03Kvällen och natten kommer jag att tillbringa på jobbet.....
Kvällen och natten kommer jag att tillbringa på jobbet.....
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 19:38åååh, risotto! Jag skulle kunna leva enbart på risotto har jag kommit fram till. men du var det säkert ett halvår sen senast jag gjorde en.
On Topic; har precis fått hem barnen så vi kollar på cartoon network och sen antagligen Idol eller nåt. ur går d
åååh, risotto! Jag skulle kunna leva enbart på risotto har jag kommit fram till. men du var det säkert ett halvår sen senast jag gjorde en.
On Topic; har precis fått hem barnen så vi kollar på cartoon network och sen antagligen Idol eller nåt. ur går d
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 19:45Förbereder heldagslektionen som jag ska hålla imorgon.
Fredagar gör sig bäst på exempelvis tisdagar.
Förbereder heldagslektionen som jag ska hålla imorgon.
Fredagar gör sig bäst på exempelvis tisdagar.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 20:10Jag tar alltid fram Adventsstakarna på fredagkvällen, då börjar Advent för mig. Är alltid upptagen med kören och annat på söndagen, så jag tar det på fredagen istället.
Jag tar alltid fram Adventsstakarna på fredagkvällen, då börjar Advent för mig. Är alltid upptagen med kören och annat på söndagen, så jag tar det på fredagen istället.