Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:40Peter A: Ardbeg? Tror det var det vi drack ikväll? Rökigt skit. Förstörde nästan smaken på min Irish... (H)
Andreas: Klart man kan gå på krogen själv? Man kan väl gå dit för att träffa folk?
Peter A: Ardbeg? Tror det var det vi drack ikväll? Rökigt skit. Förstörde nästan smaken på min Irish... (H)
Andreas: Klart man kan gå på krogen själv? Man kan väl gå dit för att träffa folk?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 23:56Irish är jättegott och det är Ardbeg också, men du kan inte hälla Ardbeg i Irish coffee. Där ska det vara Jameson eller likande. Och i den andra frågan menar du att det bara är orutin att jag känner mig obekväm med att gå ut ensam? Tja, man kanske skulle
Irish är jättegott och det är Ardbeg också, men du kan inte hälla Ardbeg i Irish coffee. Där ska det vara Jameson eller likande. Och i den andra frågan menar du att det bara är orutin att jag känner mig obekväm med att gå ut ensam? Tja, man kanske skulle
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 00:24Andreas: Man tager vad man haver till sin Irish när man är på fjället tror jag det heter... 😉
Jag har varit ute en hel del ensam och det går hur bra som helst... utom i Avesta då, för där är folk som lite eljest och pratar enbart med dem som de har känt
Andreas: Man tager vad man haver till sin Irish när man är på fjället tror jag det heter... 😉
Jag har varit ute en hel del ensam och det går hur bra som helst... utom i Avesta då, för där är folk som lite eljest och pratar enbart med dem som de har känt
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 00:54Ja ja, jag är inte whiskytaliban. Längre. Faktum är att jag ledsnat på whisky och nästan aldrig dricker det.
Och jag undrar om det där bara prata med sådana man redan känner är så specifikt för Avesta. Jag tycker att det brukar vara så. Går man ut träffa
Ja ja, jag är inte whiskytaliban. Längre. Faktum är att jag ledsnat på whisky och nästan aldrig dricker det.
Och jag undrar om det där bara prata med sådana man redan känner är så specifikt för Avesta. Jag tycker att det brukar vara så. Går man ut träffa
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 06:13@Jessie, vilket slöseri! Tur man inte var med och upplevde detta 😉
Är nu utvilad och laddad för att dra norrut (Hovfjället) och dra några mil på skidorna.
@Jessie, vilket slöseri! Tur man inte var med och upplevde detta 😉
Är nu utvilad och laddad för att dra norrut (Hovfjället) och dra några mil på skidorna.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 07:51Ardbeg är helt klar godast a naturelle. Skulle gärna smuggla med mig flaskan, men Camilla har utlovat visitering innan vi lämnar "slottet" så jag vågar inte 🙂
Ardbeg är helt klar godast a naturelle. Skulle gärna smuggla med mig flaskan, men Camilla har utlovat visitering innan vi lämnar "slottet" så jag vågar inte 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 09:06Celos: jo jag har funderat på det... Har varit så mycket här nu med jul och nyår och allt så man har inte orkat ta tag i något än känner jag...
MEN jag blev medlem på en sajt där man kan lägga ut som en "kontaktannons" att man söker nya vänner och det v
Celos: jo jag har funderat på det... Har varit så mycket här nu med jul och nyår och allt så man har inte orkat ta tag i något än känner jag...
MEN jag blev medlem på en sajt där man kan lägga ut som en "kontaktannons" att man söker nya vänner och det v
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 10:13Emma S: Helt rätt taktik. Det bästa jag gjort var att gå med i singelgruppen hör på FB. Jag har träffat nya människor som jag aldrig skulle ha mött annars. Jag skulle definitivt inte ha suttit här i Fjällnäs 🙂
Storhelger är ju familjehögtider och kan b
Emma S: Helt rätt taktik. Det bästa jag gjort var att gå med i singelgruppen hör på FB. Jag har träffat nya människor som jag aldrig skulle ha mött annars. Jag skulle definitivt inte ha suttit här i Fjällnäs 🙂
Storhelger är ju familjehögtider och kan b
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 11:24Vad jag gjorde igår har jag glömt bort 😀
Vad jag gjorde igår har jag glömt bort 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 18:40Go kväll!
Idag sitter jag hemma och laddar upp inför morgondagens löparpass med funbeat, 5 mil runt innerstan. Det kan väl inte vara så jobbigt, eller?
Go kväll!
Idag sitter jag hemma och laddar upp inför morgondagens löparpass med funbeat, 5 mil runt innerstan. Det kan väl inte vara så jobbigt, eller?