Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:11Helena, det där var väl att ta i.... 😉 Men lycka till!
Själv frostade jag av min frys och hittade lite påsar från sommaren som resulterade i en smulpaj med rabarber och jordgubbar. Mums!
Helena, det där var väl att ta i.... 😉 Men lycka till!
Själv frostade jag av min frys och hittade lite påsar från sommaren som resulterade i en smulpaj med rabarber och jordgubbar. Mums!
Quote from Rasmus Olsson on 20 January 2012, 19:15Byter vevlager på räcern. Inte för att det kanske behövs efter 700 mil, fettet på insidan ser rent ut. Men när jag ändå ska byta vevparti, så varför inte? Bara 259 kr. Kedja och kassett är ju bytta för 100 mil sedan så. Sen så är hela drivlinan ny!
Och n
Byter vevlager på räcern. Inte för att det kanske behövs efter 700 mil, fettet på insidan ser rent ut. Men när jag ändå ska byta vevparti, så varför inte? Bara 259 kr. Kedja och kassett är ju bytta för 100 mil sedan så. Sen så är hela drivlinan ny!
Och n
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:15Anna, jag förväntar mig att se dig på startlinjen!
Anna, jag förväntar mig att se dig på startlinjen!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:24Efter kvällens frossa är det kanske vad jag behöver, men det såg lite glest ut med t-banestationer för att jag ska hänga på. Dessutom är jag för långsam så det är nog bättre jag jobbar bort min paj i egen takt.
Men jag ska tänka på dig och dina 5 mil. :
Efter kvällens frossa är det kanske vad jag behöver, men det såg lite glest ut med t-banestationer för att jag ska hänga på. Dessutom är jag för långsam så det är nog bättre jag jobbar bort min paj i egen takt.
Men jag ska tänka på dig och dina 5 mil. :
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:33Hade tänkt vara med på det löpet men det isiga underlaget lockar inte. Får bli BP och spinning direkt efter BP i morgon. Varmt o skönt 🙂 Sprang på mellandagsrean innan jul, 45 km, mitt längsta någonsin men det räcker gott och väl med maradistansen 😉 Ko
Hade tänkt vara med på det löpet men det isiga underlaget lockar inte. Får bli BP och spinning direkt efter BP i morgon. Varmt o skönt 🙂 Sprang på mellandagsrean innan jul, 45 km, mitt längsta någonsin men det räcker gott och väl med maradistansen 😉 Ko
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:34Svar på trådens fråga: Jobbar.
Eller sitter på jobbet iaf. (H)
Svar på trådens fråga: Jobbar.
Eller sitter på jobbet iaf. (H)
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:39Hemma 🙂
Hemma 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 20:06Tack, men jag tror inte jag springer hela. Får planera att bli trött där det passar med komunikationerna:)
Tack, men jag tror inte jag springer hela. Får planera att bli trött där det passar med komunikationerna:)
Quote from Rasmus Olsson on 20 January 2012, 20:17Bladmått! Det har jag inte i verktygslådan? Hur har jag överlevt hittills? Hur ska jag nu veta att det är 0,5 mm mellan kedjan och främre växelföraren? Vilka i-landsproblem.
Bladmått! Det har jag inte i verktygslådan? Hur har jag överlevt hittills? Hur ska jag nu veta att det är 0,5 mm mellan kedjan och främre växelföraren? Vilka i-landsproblem.
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 20:29Har träningsvärk i hela kroppen 🙂 el kan det va förkylning ?
Har träningsvärk i hela kroppen 🙂 el kan det va förkylning ?