Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 07:34Håsen, jag hoppas det var en läckerbit 😀
Håsen, jag hoppas det var en läckerbit 😀
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 09:32@Celos
Det är inte ett jobb, det är en frivilligorganisation. Vi ska hjälpa samhället vid naturkatastrofer, attentat och fientliga angrepp. Det är en del av Hemvärnet som har en medelålder runt 30.
@Celos
Det är inte ett jobb, det är en frivilligorganisation. Vi ska hjälpa samhället vid naturkatastrofer, attentat och fientliga angrepp. Det är en del av Hemvärnet som har en medelålder runt 30.
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 10:40*plitar lite försynt ner ett till plus i Boken*
*plitar lite försynt ner ett till plus i Boken*
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 11:41Mattias P: låter roligt och intressant 🙂
Mattias P: låter roligt och intressant 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 11:25Ja, vad ska man hitta på ikväll då? Inte många fredagkvällar helt utan planer men så råkade det bli nu. Träna och sedan lite vin i soffan? Men jag vill nog umgås med folk... En dejt hade passat fint. Undrar om man kan ragga upp någon på lunchen 😉
Ja, vad ska man hitta på ikväll då? Inte många fredagkvällar helt utan planer men så råkade det bli nu. Träna och sedan lite vin i soffan? Men jag vill nog umgås med folk... En dejt hade passat fint. Undrar om man kan ragga upp någon på lunchen 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 11:30Du kanske får erbjudande från oväntat håll 😉
Jag ska jobba. Ha en trevlig kväll alla 😀
Du kanske får erbjudande från oväntat håll 😉
Jag ska jobba. Ha en trevlig kväll alla 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 13:28Häll vinet i halsen på objektet och inte i soffan.
Häll vinet i halsen på objektet och inte i soffan.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 13:43Nä hälla vin i soffan är ju dumt. Lyckades inte ragga upp någon på lunchen 🙁
Nä hälla vin i soffan är ju dumt. Lyckades inte ragga upp någon på lunchen 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2012, 13:51Men Katarina, jag stod å hängde å såg gôrsnygg ut utanför Oscars. Trodde du skulle jogga förbi där nu igen.
Men Katarina, jag stod å hängde å såg gôrsnygg ut utanför Oscars. Trodde du skulle jogga förbi där nu igen.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 14:00Attans. Jag som gick förbi där på väg till Scandic Grand.
Attans. Jag som gick förbi där på väg till Scandic Grand.