Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har handlat lite Wagyuhögrev som ska tillagas ikväll. Salmalaxen får nog vänta till imorgon. 🙂

Katarina, vi får försöka samordna lite bättre nästa gång. Eller rättare sagt, jag ska snart gå förbi där igen. Ska jag puta med munnen?

och vicka på höfterna.

Katarina det är väl bara att skippa träningen, gå på någon After Work och hänga i baren så lär någon spekulant komma fram och ragga på snygga du.

Annars kan du ju ragga på gymet och slå två flugor i en smäll med på träning och dejtfixande.

Själv ska jag på en fests "eftersläpp" ... värden bad om ursäkt för att han inte hyrt en så stor festlokal att "alla" kunde få plats under middagen, men han tröstade mig med att påpeka att festen har en viss majoritet av damer närvarande. Sådana fester är

Lycka till, Adam!! (H)

Jag har träningsverk i läpparna, men ingen Katarina inne. Bara porr på Nordiska museet som lockar den damen.

En timme på gymmet efter jobbet, sedan en sväng i en möbelaffär.
Nu har jag tänt en brasa och tagit fram fredagsmys: Sangre de Toro.
En riktig singelfredag, jag är ensam - skall kolla någon film troligen.

Efter kvälls jobb sedan morgon jobb med usel sömn var det riktigt gott å ligga på soffan och läsa ut boken. En liten sväng i gymmet rummet med nya bålträningen på Pilates bollen. Klockan står på rigning i morgon bitti.
Hur har jag blivit funtad ställa kl

Adam njut som tuppen i hönsgården. Lycka till.