Quote from ellen olsson on 24 February 2012, 14:16Jag har handlat lite Wagyuhögrev som ska tillagas ikväll. Salmalaxen får nog vänta till imorgon. 🙂
Jag har handlat lite Wagyuhögrev som ska tillagas ikväll. Salmalaxen får nog vänta till imorgon. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2012, 14:47Katarina, vi får försöka samordna lite bättre nästa gång. Eller rättare sagt, jag ska snart gå förbi där igen. Ska jag puta med munnen?
Katarina, vi får försöka samordna lite bättre nästa gång. Eller rättare sagt, jag ska snart gå förbi där igen. Ska jag puta med munnen?
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 15:32och vicka på höfterna.
och vicka på höfterna.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:01Katarina det är väl bara att skippa träningen, gå på någon After Work och hänga i baren så lär någon spekulant komma fram och ragga på snygga du.
Annars kan du ju ragga på gymet och slå två flugor i en smäll med på träning och dejtfixande.
Katarina det är väl bara att skippa träningen, gå på någon After Work och hänga i baren så lär någon spekulant komma fram och ragga på snygga du.
Annars kan du ju ragga på gymet och slå två flugor i en smäll med på träning och dejtfixande.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:04Själv ska jag på en fests "eftersläpp" ... värden bad om ursäkt för att han inte hyrt en så stor festlokal att "alla" kunde få plats under middagen, men han tröstade mig med att påpeka att festen har en viss majoritet av damer närvarande. Sådana fester är
Själv ska jag på en fests "eftersläpp" ... värden bad om ursäkt för att han inte hyrt en så stor festlokal att "alla" kunde få plats under middagen, men han tröstade mig med att påpeka att festen har en viss majoritet av damer närvarande. Sådana fester är
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 16:11Lycka till, Adam!! (H)
Lycka till, Adam!! (H)
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2012, 17:06Jag har träningsverk i läpparna, men ingen Katarina inne. Bara porr på Nordiska museet som lockar den damen.
Jag har träningsverk i läpparna, men ingen Katarina inne. Bara porr på Nordiska museet som lockar den damen.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 18:57En timme på gymmet efter jobbet, sedan en sväng i en möbelaffär.
Nu har jag tänt en brasa och tagit fram fredagsmys: Sangre de Toro.
En riktig singelfredag, jag är ensam - skall kolla någon film troligen.
En timme på gymmet efter jobbet, sedan en sväng i en möbelaffär.
Nu har jag tänt en brasa och tagit fram fredagsmys: Sangre de Toro.
En riktig singelfredag, jag är ensam - skall kolla någon film troligen.
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 18:29Efter kvälls jobb sedan morgon jobb med usel sömn var det riktigt gott å ligga på soffan och läsa ut boken. En liten sväng i gymmet rummet med nya bålträningen på Pilates bollen. Klockan står på rigning i morgon bitti.
Hur har jag blivit funtad ställa kl
Efter kvälls jobb sedan morgon jobb med usel sömn var det riktigt gott å ligga på soffan och läsa ut boken. En liten sväng i gymmet rummet med nya bålträningen på Pilates bollen. Klockan står på rigning i morgon bitti.
Hur har jag blivit funtad ställa kl
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 18:29Adam njut som tuppen i hönsgården. Lycka till.
Adam njut som tuppen i hönsgården. Lycka till.