Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag jobbar, men jag var på syjunta igår och ska se på Mello i morgon kväll hos en kompis så ikväll känns det rätt bra att jobba. Har haft trevligt, jobbar 5 dagar över helgen och är ledig 5 dagar efter det.

Jag är på sånt fantastiskt humör!

Katarina, härligt att höra!

Min fredag kommer att bestå av följande:

Älgskav med quinoa och skidskytte

Kemi och cellbiologiplugg

städning

Glädje åt att jag satte upp min hatthylla idag 🙂

Snyggt Jonny! Jag har fortfarande en spegel, ett par lampor och lite annat som inte kommit upp på väggarna sedan jag flyttade in för ett par år sedan... Man kan inte beskylla mig för att vara händig iaf.

Jag har ju bara bott här i 4 månader än så länge och detta var de första jag gjort 🙂

Men bättre att det blir bra än att det går fort 🙂 Eller hur Katarina...

Jag ska visst på Basket ikväll 😀 Där är min fredagskväll.

Härligt Katarina!

Själv har jag just varit på gymet och ska nu äta lammskav med pasta.

La in en stöt på chatten ikväll, på ett span. Resultat: Han har inte tid och är rätt nöjd med att vara själv, så jag får väl ta det som att jag blev dissad helt enkelt.... Men är nog inte så förvånad egentligen, men nu var iaf jag mer tydlig med vad jag v

Pia: Ska vi förstå det som att "han har inte tid och är nöjd med att vara själv" gällde lite mer permanent än bara ikväll då? Trist iallafall. Next!

Skulle tro att det var mer permanent än bara ikväll, då jag föreslog dejten den sista mars....

Jag försöker vårda min ömma rygg och nacke. Fick en rejäl låsning igår som gjorde så ont att jag inte kunde sova, eller ens ligga, i natt. Att sen sitta still en hel dag gjorde inte ryggen bättre 🙁 Men som tur var fick jag tag på en naprapat som kunde t