Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Umgås med barnen som har kommit hem från fjällveckan med farmor och farfar och med mamma och pappa som snart anländer från Skåne. Vi äter Tacos ikväll, visst är det orginellt? Misstänker att det är fler med barn i hushållet som tänker göra det ikväll :-).

Kom precis in efter att ha varit ute och kört lite mc. Resten av kvällen kommer nog spenderas med serien New Girl som jag fått rekommenderad och om den inte är bra nog blir det lite bokläsning.

Har just ätit kycklingspett med klyftpotatis och massa beasås och avslutar nu glas nr två med vin till det 🙂

Är med andra ord proppmätt.
Dock lite konfunderad över att MTB cyklingen jag testade idag för första gången inte satte sig direkt, som terränglö

Skadade mig på träningen idag så har foten i högläge, försöker minska trycket på den ömmande svanskotan...
Annars har man ett glas vin och snart en god vän som kikar över..

En härlig kväll med barnen. Först varsin timme tennisträning, sen fredagsmys. Varma mackor, följt av grönsaker med dipp samt naturligtvis chips, ostbågar och popcorn. Har sparat vinandet till lördagskvällen 😉

Nostalgitittar på gamla åttiotalsmusikvideor på Youtube. Numera är allt inte så bra som jag mindes det. 🙂

Mattias: Det är därför man inte ska titta tillbaka på allt. En del saker funkar helt enkelt bättre som fina minnen...

Kört en 7,13 och en 1,7 km runda (skyller på iphån) käkat lax och funderar på om man verkligen hinner med en AW på Sue Ellen eller inte..(H)

Tar det lugnt och kurerar min förkylning. Ska kolla om det är nåt på TV eller om jag ska leta rätt på nån film. Stickning blir det och så svampsoppa. Gick i motionsspåret idag där jag hittade Stolta Fjällskivlingar i somras, längtade tillbaka 🙂

Mumsar varma mackor med familjen och inser att jag har för få att spela wordfeud med för att hålla mig tillräckligt sysselsatt mellan tuggorna. (H)