Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 19:42Sitter i soffan med ett glas vin och tittar på Barda fast jag precis lika gärna skulle kunna slå över. Det är ingen annan som tittar. Sonen spelar bolibompaspel på datorn och dottern spelar super mario på nintendo ds. Är usel på wordfeud, men spelar gärna
Sitter i soffan med ett glas vin och tittar på Barda fast jag precis lika gärna skulle kunna slå över. Det är ingen annan som tittar. Sonen spelar bolibompaspel på datorn och dottern spelar super mario på nintendo ds. Är usel på wordfeud, men spelar gärna
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 20:16Nä, blev, lungt, diska, tvätta skjortor, bädda, läsa ecopunk och päronstrudel halusioner . TV:ns basutbud suger kraftigt. Laddar till lördan å kanske första driving rangen. (V)
Nä, blev, lungt, diska, tvätta skjortor, bädda, läsa ecopunk och päronstrudel halusioner . TV:ns basutbud suger kraftigt. Laddar till lördan å kanske första driving rangen. (V)
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 20:28Har ätit middag med barnen, nu digital underhållning på varsina apparater. Hade premiär för att cykla till jobbet idag, så det finns en skön trötthet i kroppen 🙂
Har ätit middag med barnen, nu digital underhållning på varsina apparater. Hade premiär för att cykla till jobbet idag, så det finns en skön trötthet i kroppen 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 20:44Örjan, jag kom och tänkte på dig idag när jag gick utmed vattnet till Kallhällsbadet. Det var lite öppet vatten så jag kunde inte låta att känna på vattnet............
Det var bara fröken Svan som doppade huvet idag 😉
Örjan, jag kom och tänkte på dig idag när jag gick utmed vattnet till Kallhällsbadet. Det var lite öppet vatten så jag kunde inte låta att känna på vattnet............
Det var bara fröken Svan som doppade huvet idag 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 20:54Haha, trevligt att man kan roa och underhålla lite 🙂
Haha, trevligt att man kan roa och underhålla lite 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 20:56Det blir i alla fall bastu och rullning i snön i påsk 🙂
Hoppas det snart blir badväder här hemma snart.
Det blir i alla fall bastu och rullning i snön i påsk 🙂
Hoppas det snart blir badväder här hemma snart.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:00Inte ett förbenande dugg...
Inte ett förbenande dugg...
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:03Bra där, Camilla!
Snön på påsken kan ju vara lite hård och med skare... passa dig när du rullar runt...
Inte ett dugg avundsjuk på Härjedalen och skidor i påsk. Inte alls. Inte det minsta. Jag ska roa mig med att bygga om takstolar på landet istället...
Bra där, Camilla!
Snön på påsken kan ju vara lite hård och med skare... passa dig när du rullar runt...
Inte ett dugg avundsjuk på Härjedalen och skidor i påsk. Inte alls. Inte det minsta. Jag ska roa mig med att bygga om takstolar på landet istället...
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:10Det kanske inte blir så mycket skidåkning, det lär inte finnas så mycket snö så det blir till att sitta ute på altanen. Syskonbarnen öppnar säkert Café Sol som serverar våfflor och sen tror jag att jag få hedersuppdraget att bygga en snösoffa och fika där
Det kanske inte blir så mycket skidåkning, det lär inte finnas så mycket snö så det blir till att sitta ute på altanen. Syskonbarnen öppnar säkert Café Sol som serverar våfflor och sen tror jag att jag få hedersuppdraget att bygga en snösoffa och fika där
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 00:58Har jobbat sedan hängde jag vid tv dags att släcka. Hur roligt var de då. ....
Har jobbat sedan hängde jag vid tv dags att släcka. Hur roligt var de då. ....