Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ska försöka ta mig ut o springa reflexbanan ikväll, men kan bli svårt.
Min ordinarie draghjälp/hare är skadad
Fast jag vet ju att jag tycker det är kul, det är ju bara det där med att komma iväg

Skulle gärna tränat efter jobbet idag. Brukar vara rätt lugnt på fredagkvällar på gymet men förkylningen som verkar vara en lindrig sort, förhoppningsvis, håller mig från träningen just nu. Blir nog hockey framför TVn med gitarren i famnen och kanske någo

Blir bjuden på middag hos mamma. Vi blir ett helt gäng. Gott och trevligt 🙂

Jag ska äta hemlagad pizza och dricka massor av vin ikväll. Micke kommer och hälsar på för första gången på eeeeevigheter och så kommer det lite annat löst folk. Ska bli skönt att slappa och bara vara vuxen. :(H)

Nina: Vuxen? Med Micke i samma rum? Går det?? (H)

Njaa... Jag och Micke i samma rum blir nog mest stoj och flams. Men barnfritt dårå? 😉 jag ska iväg och köpa gaffatejp och tejpa fast honom i soffan och kittla honom tills han går med på att flytta till Göteborg. (V)

Nina: Tror du skulle ha större chans att lyckas om du får hans barns mamma att flytta samtidigt, annars kan det nog bli helt vanvettigt svårt.

Hur ospännande som helst ligger i soffan tv på det blir tidig kväll med sov morgon.

Nu ligger jag i soffan tillsammans med Ben och Jerry. Myyyysigt!

Ska iväg med en kompis till lokala puben. Blir inte sent, är trött efter att ha stigit upp 03:00 imorse (02:00 svensk tid).