Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Myser med barnen, efter tennistimmarna...
Minuten på TV, och laddar inför morgondagens löptävling med chips och ostbågar (samt stavar av morot, gurka och paprika).

Jag är trött! Lillan har somnat och snart gör jag också det. Räknar dock med träning både lördag och söndag och det känns bra. Äter glass..

Jo, och så spelade jag in Andra systern Boleyn (stavning?) så den tänkte jag kolla på nu.

*sitter snudd på och sover vid datorn*
Efter en vecka med tidiga morgnar i stallet och jobb till 22 samtliga dagar så är man helt enkelt lite väl trött för att orka nåt alls. Kanske inte ens blir TV ikväll...

Ätit god mat, med ett glas vin till
Nu äter jag lite choklad och funderar på om jag ska packa en kartong till...

Flyttar i veckan, eller ja, kartongerna flyttar i vecka o möblerna på lördag skulle jag tro....
😀

Lyssnar på musik, wordfeudar med 3 olika personer, väntar på att Lets Dance ska börja. Är lite sällskapssjuk, men bara lite för jag är fortfarande rätt trött efter igår.

Har också lyssnat på musik. Blev lite sentimentalt. Slutar med det nu. Kanske Lets Dance gör en glad! Ger det en chans 🙂

Jag är fredagstrött, så det blir soffan ikväll.
Ha det gött i afton!

Lets Danse står på trevlig musik. Jag har nyligen kommit in från en liten löptur. Lungorna är verkligen inte bra ska på spriometri på tisdag. Har varit sjuk luftrören en gång i månaden sedan Dec och jag är aldrig riktigt bra emellanåt.

Ja, jag har jobbat och det liksom allt på en gång i kväll. Körde in en patient till op som de kom tillbaka med efter 15 minuter, någon mer akut kom in. Sen kom en kollega och undrade vart NN låg. Va sa jag, inte här i alla fall. Patienter verkade inte oro

En liten humörhöjare inför fredagskvällen http://www.youtube.com/watch?v=Sk9MSeE1l80

Skulle behöva träna men det känns på riktigt deppigt att åka hem och göra det så det blir nog ändå något glas i goda vänners lag 🙂