Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ikväll kommer en kompis hit och vi ska laga mat och kanske dricka vin. Om jag orkar gå till Systemet vill säga. *tittar ut och ryser* Nää, blir nog inget vin...
Men först ska jag städa, om jag bara kan få ändan ur soffan...

Du är inte helt ensam Ingela, jag ska jobba natt inatt så det blir inga extravaganser för min del heller.

bra jag skrev här ovan... hähä

Jonas här är det så ruggigt väder om man varit ledig hade det inte varit inspirerande att hitta på något. Det är bättre att bli ledig i goare väder.

Emma S: Skönt att ligga och lata sig.:-) Jag gillar det...men just på fredagar kan jag bli jäkligt rastlös av att hamna i soffan.:-P

Vitt vin och räkor kommer det att bli ikväll. 🙂

Jag hoppas att du väljer ett vitt vin som passar till räkor. Det finns rätt många som inte gör det... 🙂

Fredrik: På vinfronten är jag sorligt okunnig. Har en flaska hemma (vet inte vad det är för något) så den får duga för denna gång. Men tips mottages gärna. 😀

Jag blir oftast rastlös på helgerna om jag inte har något (stort eller litet) att se fram emot. Men just denna helg är jag fattig så får så lov att hålla mig hemma 🙂

Ja men är du fattig då har du skäl att vara hemma och borde inte behöva vara lika rastlös.:-)