Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:40Jag är ju kvar på jobbet dårå såatte...
Hemskt vad trött man blir av det här vädret. Men jag ska faktiskt få i mig lite vin och en pizza ikväll så det ordnar nog upp sig 🙂
Jag är ju kvar på jobbet dårå såatte...
Hemskt vad trött man blir av det här vädret. Men jag ska faktiskt få i mig lite vin och en pizza ikväll så det ordnar nog upp sig 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2012, 17:47Vin å pizza på jobbet? Ni behöver inte en snygg trevlig it-tekniker?
Vin å pizza på jobbet? Ni behöver inte en snygg trevlig it-tekniker?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:55Nja, vinet och pizzan har inte så mycket med jobbet att göra. Jag jobbar faktiskt (och dödar tid).
Nja, vinet och pizzan har inte så mycket med jobbet att göra. Jag jobbar faktiskt (och dödar tid).
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 17:59Men snacka inte om pizza och vin (#) Nu vill jag ha det! Hade ju planerat
tacos men det kan jag väl ta i morgon kväll 🙂
Men snacka inte om pizza och vin (#) Nu vill jag ha det! Hade ju planerat
tacos men det kan jag väl ta i morgon kväll 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:38Jag ska laga en het indisk kycklinggryta som ska mumsas på i helgen. Hällt upp ett glas rödtjut. Franskt kåturån. Mas Louise. Skål på er!
Jag ska laga en het indisk kycklinggryta som ska mumsas på i helgen. Hällt upp ett glas rödtjut. Franskt kåturån. Mas Louise. Skål på er!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 19:52Det låter väldigt gott, Jim.
Här har det vabbats idag och vi har en lugn fredagskväll hemma. Har själv mest legat på soffan idag. Drabbades av ett rejält trötthetsanfall, men det börjar ge sig nu.
Det låter väldigt gott, Jim.
Här har det vabbats idag och vi har en lugn fredagskväll hemma. Har själv mest legat på soffan idag. Drabbades av ett rejält trötthetsanfall, men det börjar ge sig nu.
Quote from ellen olsson on 20 April 2012, 20:01Jim: Det låter som om det kan bli lite knepigt. Capsaicin retar smakreceptorerna och gör dem extra känsliga.
Jim: Det låter som om det kan bli lite knepigt. Capsaicin retar smakreceptorerna och gör dem extra känsliga.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:04Bakar chokladfudgetårta till sonens cup-fika i helgen. Funkar för alla smaklökar 😉
Bakar chokladfudgetårta till sonens cup-fika i helgen. Funkar för alla smaklökar 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:08Skål Jim!
Om det blir nåt kvar av tårtan Örjan så kan du väl skicka den till mig, jag behöver ladda batterierna. Tack på förhand!
Skål Jim!
Om det blir nåt kvar av tårtan Örjan så kan du väl skicka den till mig, jag behöver ladda batterierna. Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:13?Maria: Jag hoppas det! 🙂 Hoppas du får en mysig kväll.
?Fredrik: Vet inte exakt vad du pratar om nu men det franska vinet ska inte drickas till kycklinggrytan. Grytan äts i morgon eftermiddag och då blir det ett förnämligt öl från Sveriges bästa brygg
?Maria: Jag hoppas det! 🙂 Hoppas du får en mysig kväll.
?Fredrik: Vet inte exakt vad du pratar om nu men det franska vinet ska inte drickas till kycklinggrytan. Grytan äts i morgon eftermiddag och då blir det ett förnämligt öl från Sveriges bästa brygg