Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är ju kvar på jobbet dårå såatte...

Hemskt vad trött man blir av det här vädret. Men jag ska faktiskt få i mig lite vin och en pizza ikväll så det ordnar nog upp sig 🙂

Vin å pizza på jobbet? Ni behöver inte en snygg trevlig it-tekniker?

Nja, vinet och pizzan har inte så mycket med jobbet att göra. Jag jobbar faktiskt (och dödar tid).

Men snacka inte om pizza och vin (#) Nu vill jag ha det! Hade ju planerat
tacos men det kan jag väl ta i morgon kväll 🙂

Jag ska laga en het indisk kycklinggryta som ska mumsas på i helgen. Hällt upp ett glas rödtjut. Franskt kåturån. Mas Louise. Skål på er!

Det låter väldigt gott, Jim.

Här har det vabbats idag och vi har en lugn fredagskväll hemma. Har själv mest legat på soffan idag. Drabbades av ett rejält trötthetsanfall, men det börjar ge sig nu.

Jim: Det låter som om det kan bli lite knepigt. Capsaicin retar smakreceptorerna och gör dem extra känsliga.

Bakar chokladfudgetårta till sonens cup-fika i helgen. Funkar för alla smaklökar 😉

Skål Jim!

Om det blir nåt kvar av tårtan Örjan så kan du väl skicka den till mig, jag behöver ladda batterierna. Tack på förhand!

?Maria: Jag hoppas det! 🙂 Hoppas du får en mysig kväll.

?Fredrik: Vet inte exakt vad du pratar om nu men det franska vinet ska inte drickas till kycklinggrytan. Grytan äts i morgon eftermiddag och då blir det ett förnämligt öl från Sveriges bästa brygg