Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:16?Camilla! Skål!
?Camilla! Skål!
Quote from ellen olsson on 20 April 2012, 20:36Jim: Jag trodde du skulle försöka dricka en Côtes-du-Rhône till en het indisk gryta. Det är något jag bara kan rekommendera i experimentsyfte. 🙂 Det är dock lärorikt så varför inte spara en slatt och testa?
Öl låter bättre. Jag hade valt en veteöl elle
Jim: Jag trodde du skulle försöka dricka en Côtes-du-Rhône till en het indisk gryta. Det är något jag bara kan rekommendera i experimentsyfte. 🙂 Det är dock lärorikt så varför inte spara en slatt och testa?
Öl låter bättre. Jag hade valt en veteöl elle
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 20:41Fredrik: Jo jag kan så pass om mat o vin att den kombinationen nog inte är helt lyckad så jag förstod egentligen vad du menade men det var något krångligt ord med som jag aldrig har hört 😉 Dina ölförslag låter bra! Men det blir Dugges då jag råkar ha dem
Fredrik: Jo jag kan så pass om mat o vin att den kombinationen nog inte är helt lyckad så jag förstod egentligen vad du menade men det var något krångligt ord med som jag aldrig har hört 😉 Dina ölförslag låter bra! Men det blir Dugges då jag råkar ha dem
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:24Oj! Grytan var het men jättegod. http://www.kokaihop.se/recept/indisk-kycklinggryta
Vinet passade inte till Fredrik. Det smakade nästan ingenting. 🙂
Oj! Grytan var het men jättegod. http://www.kokaihop.se/recept/indisk-kycklinggryta
Vinet passade inte till Fredrik. Det smakade nästan ingenting. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:32Den verkar smarrig!
Den verkar smarrig!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:34Riktigt bra och så enkel att laga till 🙂
Riktigt bra och så enkel att laga till 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:39Jag har mejl från koka ihop varje idag men jag lagar sällan nåt. Funkar den att frysa in?
Jag har mejl från koka ihop varje idag men jag lagar sällan nåt. Funkar den att frysa in?
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 21:45Eh, jag vet inte. Första gången jag lagade den och den är fortfarande väldigt varm 🙂 Jag tror det går alldeles utmärkt.
Eh, jag vet inte. Första gången jag lagade den och den är fortfarande väldigt varm 🙂 Jag tror det går alldeles utmärkt.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 22:07Generellt tycker jag att det skulle kunna stå i recept, det är klart att jag fattar att det inte går att frysa omelett ( det mesta går väl att frysa men sen ska det ju se aptitligt ut när man ska äta det) men just grytor och sånt är ju bra att ha i frysen
Generellt tycker jag att det skulle kunna stå i recept, det är klart att jag fattar att det inte går att frysa omelett ( det mesta går väl att frysa men sen ska det ju se aptitligt ut när man ska äta det) men just grytor och sånt är ju bra att ha i frysen
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 22:20Inte för att jag kan dansa (ja).
Men det var ju en bra låt 🙂
Inte för att jag kan dansa (ja).
Men det var ju en bra låt 🙂