Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

?Camilla! Skål!

Jim: Jag trodde du skulle försöka dricka en Côtes-du-Rhône till en het indisk gryta. Det är något jag bara kan rekommendera i experimentsyfte. 🙂 Det är dock lärorikt så varför inte spara en slatt och testa?

Öl låter bättre. Jag hade valt en veteöl elle

Fredrik: Jo jag kan så pass om mat o vin att den kombinationen nog inte är helt lyckad så jag förstod egentligen vad du menade men det var något krångligt ord med som jag aldrig har hört 😉 Dina ölförslag låter bra! Men det blir Dugges då jag råkar ha dem

Oj! Grytan var het men jättegod. http://www.kokaihop.se/recept/indisk-kycklinggryta

Vinet passade inte till Fredrik. Det smakade nästan ingenting. 🙂

Den verkar smarrig!

Riktigt bra och så enkel att laga till 🙂

Jag har mejl från koka ihop varje idag men jag lagar sällan nåt. Funkar den att frysa in?

Eh, jag vet inte. Första gången jag lagade den och den är fortfarande väldigt varm 🙂 Jag tror det går alldeles utmärkt.

Generellt tycker jag att det skulle kunna stå i recept, det är klart att jag fattar att det inte går att frysa omelett ( det mesta går väl att frysa men sen ska det ju se aptitligt ut när man ska äta det) men just grytor och sånt är ju bra att ha i frysen

Inte för att jag kan dansa (ja).
Men det var ju en bra låt 🙂