Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 23:52har ätit kladdkaka med grädde,kollat på film och stickat.. nu ska jag snart i säng.. just nu har jag inte ont i halsen, kan man hoppas att jag inte kommer vakna med halsont i morgon? 🙂
har ätit kladdkaka med grädde,kollat på film och stickat.. nu ska jag snart i säng.. just nu har jag inte ont i halsen, kan man hoppas att jag inte kommer vakna med halsont i morgon? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:27Mitt första inlägg här på funbeat skrivs från Italien där det är Minibars-party som uppladdning för morgonjoggen 🙂
Mitt första inlägg här på funbeat skrivs från Italien där det är Minibars-party som uppladdning för morgonjoggen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:33Välkommen hit, Anna.
Hälsar Maria från samma minibars-party ????
Välkommen hit, Anna.
Hälsar Maria från samma minibars-party ????
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:33Välkommen till Funbeat Anna! 🙂 Hoppas ni får en härlig morgonjogg! Hälsa till Maria 😉
Välkommen till Funbeat Anna! 🙂 Hoppas ni får en härlig morgonjogg! Hälsa till Maria 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:37Det var faktiskt Anna som fick mig att gå med i funbeat, fast det var jag som hittade singelgruppen. ????
Det var faktiskt Anna som fick mig att gå med i funbeat, fast det var jag som hittade singelgruppen. ????
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:40Minibar-party låter ju rätt dyrt att börja semestern med, tänkte jag...
Men sen kom jag på att, eftersom det är morgonjogg på gång, så är det väl energybars som konsumeras på ert mini-bars party!!! Tugga på (t+)
Minibar-party låter ju rätt dyrt att börja semestern med, tänkte jag...
Men sen kom jag på att, eftersom det är morgonjogg på gång, så är det väl energybars som konsumeras på ert mini-bars party!!! Tugga på (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:40Blir inte riktigt klok på om det är innehållet i minibaren eller minibars som ni festar på? 🙂
Blir inte riktigt klok på om det är innehållet i minibaren eller minibars som ni festar på? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:43Just det, energybars ????. Vi orkade inte annat ikväll efter flygande och bilkörande. I morgon blir det andra bullar.
Just det, energybars ????. Vi orkade inte annat ikväll efter flygande och bilkörande. I morgon blir det andra bullar.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 22:52Tack för välkomnandet! Varit här ett tag men helt ovetandes om att det gick att vara social också! Har bara försökt slå min kära vän i antalet träningstimmar 🙂
Tack för välkomnandet! Varit här ett tag men helt ovetandes om att det gick att vara social också! Har bara försökt slå min kära vän i antalet träningstimmar 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 23:42Laddar inför mtbtävlingen imorgon.
Laddar inför mtbtävlingen imorgon.