Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 17:51och jag gör våfflor..
och jag gör våfflor..
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:04Känner mig tom efter träningslägret förra helgen. Det var så kul att komma igång med cyklingen. 20 mil blev det på 4 dagar o jag är så nöjd med min nya racer 🙂
Men nu önskar jag faktiskt att jag hade nån att mysa med i våren... Ååå körsbärsträden är ju s
Känner mig tom efter träningslägret förra helgen. Det var så kul att komma igång med cyklingen. 20 mil blev det på 4 dagar o jag är så nöjd med min nya racer 🙂
Men nu önskar jag faktiskt att jag hade nån att mysa med i våren... Ååå körsbärsträden är ju s
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2012, 18:06Ny räcer å ingen bild att visa upp?
Ny räcer å ingen bild att visa upp?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:27Pool 😀 Fast på riktigt, hur ofta får man använda en sådan i Sverige...?
Här ska kolhydratladdas (pasta och godis), masseras ben, sättas in pelotter och sys. Skulle helst ta en AW med ett par glas rosé men det känns inte riktigt ansvarsfullt dagen före l
Pool 😀 Fast på riktigt, hur ofta får man använda en sådan i Sverige...?
Här ska kolhydratladdas (pasta och godis), masseras ben, sättas in pelotter och sys. Skulle helst ta en AW med ett par glas rosé men det känns inte riktigt ansvarsfullt dagen före l
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:32Lycka till Katarina!
Lycka till Katarina!
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:43Lycka till imorgon!
Just hemkommen från gymet och skaäta lite gott i min soffa.
Lycka till imorgon!
Just hemkommen från gymet och skaäta lite gott i min soffa.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:39Tack tack, håll gärna tummarna för bra väder. Pelotter på plats. Alltid lika nervöst för det blir så grymt fel om det blir fel.
Tack tack, håll gärna tummarna för bra väder. Pelotter på plats. Alltid lika nervöst för det blir så grymt fel om det blir fel.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:49Katarina, med tak över poolen blir den användbar i alla väder, från mitten av maj till mitten av september där jag bor. Mina barn badar i stort sett varje dag hela sommaren 😀
Lycka till imorgon (t+)
Katarina, med tak över poolen blir den användbar i alla väder, från mitten av maj till mitten av september där jag bor. Mina barn badar i stort sett varje dag hela sommaren 😀
Lycka till imorgon (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:51Bruse, jag har ju visat bild på hojen tidigare, men en gång till då
BILD:http://www.cykloteket.se/cannondale-synapse-tiagra-racer-dam/15329/produkt.html
Bruse, jag har ju visat bild på hojen tidigare, men en gång till då
BILD:http://www.cykloteket.se/cannondale-synapse-tiagra-racer-dam/15329/produkt.html
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:54Den förväntade träningsvärken uteblev, den väntar nog till imorgon.
Tv:n har slocknat här nere. något knas med antenner kanske, alltså inte bara min, utan hela stan.
Mätt och belåten, dock inget vin till maten. För sånt måste man visst handla nångång ibla
Den förväntade träningsvärken uteblev, den väntar nog till imorgon.
Tv:n har slocknat här nere. något knas med antenner kanske, alltså inte bara min, utan hela stan.
Mätt och belåten, dock inget vin till maten. För sånt måste man visst handla nångång ibla