Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Äsch jag lyckades inte med bilden...
Cannondale Synapse 2010 är det i alla fall 🙂

Lycka till imorn Kat!

Här e d inte många knop, dras med en svullen hals och stämband som sandpapper. Enormt irriterande ffa då jag är rastlös, vill träna, AW:a, umgås m folk etc...

Intalar mig själv att tar jag det lugnt idag så kan träna på söndag...

Lycka till Katarina

Äter godis. Jag tycker inte ens om godis...

Katarina, hur kan du inte tycka om godis? Jag är världens godisråtta, fast nu har jag bestämt mig för att inte äta något sådant på 30 dagar. Bara för att se vad som händer. Jag är på dag 3...

Jag mår liksom inte bra av det och nu har jag inte ätit det på länge och då mår jag ännu sämre när jag äter det. Glass och vin och fet mat däremot... 😀

Jag mår inte heller bra av det, det är därför jag ska försöka sluta med det ett tag och sedan förhoppningsvis äta det mycket mindre ofta. Men det är gott... Särskilt choklad och lakrits.

(t+) Katarina. Glass och vin och fet mat - super!

Maria - om jag räknar rätt så kan det bli att fira de 30 godisfria dagarna med en rejäl godisfrossa på Blidö....

Nymätt efter en skön kväll, först mek med systers moped, sedan in för fredagsdryck och matlagning. Det blev biffstroganoff, med ris och en god dansk öl.

Jerker, det stämmer med 30 dagar till Blidö. Det kan ju vara trevligt att sluta då om Jim tänker baka ;). Fast någon frossa blir det inte, vitsen med detta är att försöka sluta med det.