Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 13:44Du är besvarad.
Du är besvarad.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 14:40Roger: Tackar. 😉
Camilla: Vurpor kommer som ett brev på posten. Jag gjorde två i tisdags så det är inget att skämmas för. 🙂
Roger: Tackar. 😉
Camilla: Vurpor kommer som ett brev på posten. Jag gjorde två i tisdags så det är inget att skämmas för. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 20:56Sååå snygg Camilla.
Sååå snygg Camilla.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 18:03Blir en lugn fredagskväll i soffan, sushi och ett glas vitt till hockyn och hoppas på att Sverige vinner
Blir en lugn fredagskväll i soffan, sushi och ett glas vitt till hockyn och hoppas på att Sverige vinner
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 18:41Lugnt här också i soffan på landet. Hockey, lite vin och förhoppningsvis ert sällskap för jag kommer nog bli lite sällskapssjuk i kväll.
Lugnt här också i soffan på landet. Hockey, lite vin och förhoppningsvis ert sällskap för jag kommer nog bli lite sällskapssjuk i kväll.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 18:56Packar fortfarande flyttkartonger... Imorgon går flyttlasset! Ska bli skönt att komma på plats (även om det givetvis blir mycket jobb även då...) 🙂
Packar fortfarande flyttkartonger... Imorgon går flyttlasset! Ska bli skönt att komma på plats (även om det givetvis blir mycket jobb även då...) 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 19:04här blir det att lyssna klart på Nesbos Gengångare
här blir det att lyssna klart på Nesbos Gengångare
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 19:29Nesbo är så bra Helen!
Örjan: allt ska packas även om du inte flyttar så långt. Hoppas det blir bra väder i morgon (t+)
Här blir det hockey och grön ärtsoppa med räkor och pepparrot. Inget vin, nu är det svångrem fram till 14/7. Ja, förutom träningshe
Nesbo är så bra Helen!
Örjan: allt ska packas även om du inte flyttar så långt. Hoppas det blir bra väder i morgon (t+)
Här blir det hockey och grön ärtsoppa med räkor och pepparrot. Inget vin, nu är det svångrem fram till 14/7. Ja, förutom träningshe
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 19:58Nyduschad efter en kort löprunda efter jobbet. Fortsättningen på Fredagskvällen blir soffan och nån god öl.
Nyduschad efter en kort löprunda efter jobbet. Fortsättningen på Fredagskvällen blir soffan och nån god öl.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 21:07Tack, Camilla för tumme med vädergudarna!
Passade på att shoppa en TV på fredagskvällen oxå! 🙂 Blir fint i nya vardagsrummet!
Tack, Camilla för tumme med vädergudarna!
Passade på att shoppa en TV på fredagskvällen oxå! 🙂 Blir fint i nya vardagsrummet!