Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 21:3133 armhävningar är ett nytt rekord.
33 armhävningar är ett nytt rekord.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 21:57Var hos grannen på taccos det var ett bra tag sedan vi "gick över" alltid trevligt. Synd jag jobbar hela söndagen annars var jag medbjuden till stuga och fest.
Lägger mej tidigt simning i morgon bitti. Grannen vill också med och simma (inte i morgon) det
Var hos grannen på taccos det var ett bra tag sedan vi "gick över" alltid trevligt. Synd jag jobbar hela söndagen annars var jag medbjuden till stuga och fest.
Lägger mej tidigt simning i morgon bitti. Grannen vill också med och simma (inte i morgon) det
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 14:44Jag ska träffa några kompisar i Jakan som jag inte träffats sen i december, det ska bli kul och Eva som vi ska vara hos brukar servera god mat.
Jag ska träffa några kompisar i Jakan som jag inte träffats sen i december, det ska bli kul och Eva som vi ska vara hos brukar servera god mat.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:05Börjar jobba 21:15. Fem nätter inbokade så onsdag 07:15 återgår jag till livet.
Börjar jobba 21:15. Fem nätter inbokade så onsdag 07:15 återgår jag till livet.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:34ÖH, fem nätter?
ÖH, fem nätter?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:54JAG BEHÖVER ETT GLAS VIN!! Borde nog hålla till i frustrationstråden.. lite frustrerad på jobbet men snart är det bara en timme kvar och sedan är det HELG 😀
JAG BEHÖVER ETT GLAS VIN!! Borde nog hålla till i frustrationstråden.. lite frustrerad på jobbet men snart är det bara en timme kvar och sedan är det HELG 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:58Jag behöver en kopp kaffe för jag slumrade till i soffan. Får bli efter jag varit uppe i tvättstugan och vänt. Sedan ska jag baka och knåpa på ett tal.
Jag behöver en kopp kaffe för jag slumrade till i soffan. Får bli efter jag varit uppe i tvättstugan och vänt. Sedan ska jag baka och knåpa på ett tal.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 16:26Intressant att jobba idag. Tror personalstyrkan är på ca 5% av normala.
Hm, på tal om det så är det snart dags att minska den med en person till. Tyckte det nyss var fika. Mmmm vin vore inte så dumt... nä hade ingen i skrivbordslådan, attans!
Intressant att jobba idag. Tror personalstyrkan är på ca 5% av normala.
Hm, på tal om det så är det snart dags att minska den med en person till. Tyckte det nyss var fika. Mmmm vin vore inte så dumt... nä hade ingen i skrivbordslådan, attans!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:01Ska spendera kvällen hemma hos lite jobbarkompisar, laga till en kycklinggryta, lite bröd och en kladdkaka. Kvällen avrundas senare ihop med lillebror, kanske inte bästa sällskapet om man vill osingla sig men ruggigt trevligt lär det bli.
Hoppas ni får en
Ska spendera kvällen hemma hos lite jobbarkompisar, laga till en kycklinggryta, lite bröd och en kladdkaka. Kvällen avrundas senare ihop med lillebror, kanske inte bästa sällskapet om man vill osingla sig men ruggigt trevligt lär det bli.
Hoppas ni får en
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:36Är övertrött, igår kväll var jag minsann inte något trött.Jobb hela helgen tom tisdag. Jag längtade så efter vin det är mest när jag är övertrött jag vill ha. (Emellan åt vill jag festa)
Är övertrött, igår kväll var jag minsann inte något trött.Jobb hela helgen tom tisdag. Jag längtade så efter vin det är mest när jag är övertrött jag vill ha. (Emellan åt vill jag festa)