Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:06En fredagkväll just idag är det Malmö Night Skate som börjar kl 19 vid stora entrén till Folkets Park. Man åker rollerblades i grupp med poliseskort på gatorna.
Jag och en kompis ska rulla ikväll och vädret är fantastiskt.
En fredagkväll just idag är det Malmö Night Skate som börjar kl 19 vid stora entrén till Folkets Park. Man åker rollerblades i grupp med poliseskort på gatorna.
Jag och en kompis ska rulla ikväll och vädret är fantastiskt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:19Adam: Låter härligt. Själv skulle jag stå på öronen inom 2 sekunder. 🙂
Adam: Låter härligt. Själv skulle jag stå på öronen inom 2 sekunder. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:21Det låter häftigt och jag blir så avis på er som kan åka, jag skulle göra Celos sällskap vid förbandslådan.........
Det låter häftigt och jag blir så avis på er som kan åka, jag skulle göra Celos sällskap vid förbandslådan.........
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:22Camilla: Det måste ju finnas någon kurs någonstans som vi kan gå 😀
Camilla: Det måste ju finnas någon kurs någonstans som vi kan gå 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:28På sjukgymnastiken så finns det som barr som kanske skulle få kunna träna vid utan att vi slår ihjäl oss.
På sjukgymnastiken så finns det som barr som kanske skulle få kunna träna vid utan att vi slår ihjäl oss.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:29OK. Kollar du upp om vi kan använda den så kollar jag var man kan hyra skor (eller vad det nu heter). 😀
OK. Kollar du upp om vi kan använda den så kollar jag var man kan hyra skor (eller vad det nu heter). 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:48Det svåra är inte att åka, det svåra är att bromsa. Har man bara åkt lite skridskor så är det nästan samma sak, mat tar bara lite längre "skär"
Det svåra är inte att åka, det svåra är att bromsa. Har man bara åkt lite skridskor så är det nästan samma sak, mat tar bara lite längre "skär"
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 11:20Det är åratal sedan jag stod på ett par skridskor. 🙂
Det är åratal sedan jag stod på ett par skridskor. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 12:15Sitter i ryggmärgen...
Min mor o far var ute och gick för många år sedan och såg "en idiot" utför en brant backe....deras son hälsade glatt i ca 40-50 km/h på inlines 😀
Sitter i ryggmärgen...
Min mor o far var ute och gick för många år sedan och såg "en idiot" utför en brant backe....deras son hälsade glatt i ca 40-50 km/h på inlines 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 12:30Jisses! Jag tycker det är lite läskigt när det går för fort på cykeln.
Jisses! Jag tycker det är lite läskigt när det går för fort på cykeln.