Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Jag kan dejta, jag är inte rädd" a la sällskapsresan? 😉

Anna: vi får jobba på din aversion mot Malmö och min för Göteborg.

Mattias: helt rätt.

Bruse: menar du i den ev vurpan?

Jag förstod alltså att svaret egentligen gällde Celos.

Bästa kommentaren från en kollega i kväll (vi var en kort men vi hjälptes åt, de flesta av oss) när vi var på väg in i omklädningsrummet: "vi har jobbat mycket idag tillsammans idag, det var kul; t ex när vi duschade tillsammans". Innanför den öppnade dör

😀

Celos, vi behöver inte jobba på den alls. Bara acceptera att den finns där.

Malmö och jag kommer troligtvis aldrig att bli vänner. 🙁

Aversion mot malmö och götet är naturliga försvarvsmekanismer på en reel fara. Faran blir när din aversion övergår i hat. Den offentliga sektorn har inte tagit problematiken på allvar utan skjutit över problemet på olika klubbars schamaner. Hittills enda

Celos, som Bruce skriver...man måste slappna av. Första gångerna jag var ute och cyklade denna säsongs så blev man ju nervös att cykla utför, knogarna var nästan vita runt styret. Men öka lite försiktigt i varje utförsbacke så kommer du trycka på förfullt

Mattias: Visst är det så. Men det är bara på et igen. 🙂

Roger: Min aversion mot Götet har helt och hållet med exet att göra. Fånigt? Javisst men det kändes bättre att ta ut det på en stad än en person.

Peter: Jag tar det alltid försiktigt i början av

Alla är lite osäkra de första turerna. Men vi är i maj nu, nu är det slut med sånt larv utan vi bombar nedför.