Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 08:21Men Bruse, det är ju bara fjärde gången jag sitter på cykeln för i år. 🙂
Men Bruse, det är ju bara fjärde gången jag sitter på cykeln för i år. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 08:32Vad har du gjort hela våren? Kramat lyktstolpar!
Vad har du gjort hela våren? Kramat lyktstolpar!
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 08:54Hmm...jag har bara kramat lyktstolpe en gång. Jag är en sån där bekvämlighets cyklist. Det får inte vara för kallt, inte för blåsigt, inte för etc, etc...:D
Hmm...jag har bara kramat lyktstolpe en gång. Jag är en sån där bekvämlighets cyklist. Det får inte vara för kallt, inte för blåsigt, inte för etc, etc...:D
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 09:07Gjord av socker alltså.
Gjord av socker alltså.
Quote from ellen olsson on 26 May 2012, 09:12Det ska bli skönt att bomba lite i Dolomiterna om några veckor. 🙂
Det ska bli skönt att bomba lite i Dolomiterna om några veckor. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 09:43Roger: Haha, (t+)
Celos: Det verkar väl ändå mer logiskt att ta ut något på EN person än på alla i en stad, eller hur tänker du?
Bruse: Värst vad du attackerar Celos då. Låt henne få växa in i rollen i sin egen takt. Kanske visa lite gentlemannamässighe
Roger: Haha, (t+)
Celos: Det verkar väl ändå mer logiskt att ta ut något på EN person än på alla i en stad, eller hur tänker du?
Bruse: Värst vad du attackerar Celos då. Låt henne få växa in i rollen i sin egen takt. Kanske visa lite gentlemannamässighe
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 12:05man kan ta ut på en stad/stadsdel utan att ta ut det på resten av personerna som bor där.. det kan camilla intyga att jag gör!
man kan ta ut på en stad/stadsdel utan att ta ut det på resten av personerna som bor där.. det kan camilla intyga att jag gör!
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 13:03Helen kan skilja på ort och person, det stämmer.
Helen kan skilja på ort och person, det stämmer.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 14:15Mattias: visst hade det varit mer logiskt att ta ut det på personen men för min del måste vardagen fungera oxå. Fast nu kan jag i alla fall höra talas om Göteborg och lyssna på Robyns "Call your girlfriend", detgick inte tidigare. Lite i taget. 🙂
Mattias: visst hade det varit mer logiskt att ta ut det på personen men för min del måste vardagen fungera oxå. Fast nu kan jag i alla fall höra talas om Göteborg och lyssna på Robyns "Call your girlfriend", detgick inte tidigare. Lite i taget. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 16:36Jag är också gjord av socker, undviker gärna att cykla i regn. Men fått ordet att få hår på bröstet och lägga av med sockret.
Celos är en kämpe! Hon ger fan inte upp i första läget, men är så begåvad att veta var gränsen går.
Jag är också gjord av socker, undviker gärna att cykla i regn. Men fått ordet att få hår på bröstet och lägga av med sockret.
Celos är en kämpe! Hon ger fan inte upp i första läget, men är så begåvad att veta var gränsen går.