Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Celom, om du trampar nedför går det fortare uppför efteråt. Det som är knepet, att utnyttja farten hela tiden.

Har varit på tennisträning med sönerna.
Nu blir det fredagsmys - å strax börjar V 🙂

Brorsan och jag mötte en kvinna på inlines på Lidingöbron i går, när vi mötte henne såg vi att hon nog var i 60-årsåldren. Sen mötte vi en cyklist och brorsan sa att hon måste vara minst 80 år.

Lite grand som i Sällskapsresanfilmerna - gammelfarmor som tar slalomskidorna ner i dalen med en korg baguetter, eller farbrorn som tar surfbrädan med en back öl från handelsboden...

Fast på riktigt då i ditt fall, Camilla 🙂

Edit: Trots goda förutsättningar på papperet är det fascinerande hur dåligt personligheter kan matcha varandra.

Mattias: tråkigt att det inte stämde.

Bruse: Jag vet, men det känns ändå lite läskigt när det börjar gå uppåt 40-50 knyck och maninser att man sitter helt j.....a oskyddad. (#)

Vad roligt det låter Adam. Min och Malmös relation är inte så god men just nu hade jag gärna varit där.

Celos: Det är trots allt okej. Dejter med nollsidigt intresse är på något sätt bättre än de med ensidigt intresse.

Det enda farliga är just att du blir rädd. Det är då deg händer saker. Slappna av och följ med.