Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 15:15Celom, om du trampar nedför går det fortare uppför efteråt. Det som är knepet, att utnyttja farten hela tiden.
Celom, om du trampar nedför går det fortare uppför efteråt. Det som är knepet, att utnyttja farten hela tiden.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:48Har varit på tennisträning med sönerna.
Nu blir det fredagsmys - å strax börjar V 🙂
Har varit på tennisträning med sönerna.
Nu blir det fredagsmys - å strax börjar V 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:19Brorsan och jag mötte en kvinna på inlines på Lidingöbron i går, när vi mötte henne såg vi att hon nog var i 60-årsåldren. Sen mötte vi en cyklist och brorsan sa att hon måste vara minst 80 år.
Brorsan och jag mötte en kvinna på inlines på Lidingöbron i går, när vi mötte henne såg vi att hon nog var i 60-årsåldren. Sen mötte vi en cyklist och brorsan sa att hon måste vara minst 80 år.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:35Lite grand som i Sällskapsresanfilmerna - gammelfarmor som tar slalomskidorna ner i dalen med en korg baguetter, eller farbrorn som tar surfbrädan med en back öl från handelsboden...
Fast på riktigt då i ditt fall, Camilla 🙂
Lite grand som i Sällskapsresanfilmerna - gammelfarmor som tar slalomskidorna ner i dalen med en korg baguetter, eller farbrorn som tar surfbrädan med en back öl från handelsboden...
Fast på riktigt då i ditt fall, Camilla 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:39Edit: Trots goda förutsättningar på papperet är det fascinerande hur dåligt personligheter kan matcha varandra.
Edit: Trots goda förutsättningar på papperet är det fascinerande hur dåligt personligheter kan matcha varandra.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:49Mattias: tråkigt att det inte stämde.
Mattias: tråkigt att det inte stämde.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:51Bruse: Jag vet, men det känns ändå lite läskigt när det börjar gå uppåt 40-50 knyck och maninser att man sitter helt j.....a oskyddad. (#)
Bruse: Jag vet, men det känns ändå lite läskigt när det börjar gå uppåt 40-50 knyck och maninser att man sitter helt j.....a oskyddad. (#)
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:55Vad roligt det låter Adam. Min och Malmös relation är inte så god men just nu hade jag gärna varit där.
Vad roligt det låter Adam. Min och Malmös relation är inte så god men just nu hade jag gärna varit där.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:59Celos: Det är trots allt okej. Dejter med nollsidigt intresse är på något sätt bättre än de med ensidigt intresse.
Celos: Det är trots allt okej. Dejter med nollsidigt intresse är på något sätt bättre än de med ensidigt intresse.
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2012, 23:02Det enda farliga är just att du blir rädd. Det är då deg händer saker. Slappna av och följ med.
Det enda farliga är just att du blir rädd. Det är då deg händer saker. Slappna av och följ med.