Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:30Har just varit ute och tvättat Fiffi, det står en kvinna i mitt kök och lagar mat och snart ska barn hämtas från kalas. Sen blir det politiskt-inkorrekta-bollar-bak. 😉
Kunde haft en sämre fredag. 😀
Har just varit ute och tvättat Fiffi, det står en kvinna i mitt kök och lagar mat och snart ska barn hämtas från kalas. Sen blir det politiskt-inkorrekta-bollar-bak. 😉
Kunde haft en sämre fredag. 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:31Hemfärd till föräldrarna för firande av min 40-årsdag i efterskott.
Fått god mat och presenter, bland annat en säkerhetsridväst och en röd, söt liten kamera (att ta med överallt så jag slipper släpa på min stora systemdito), dessutom en valfri dagbiljett
Hemfärd till föräldrarna för firande av min 40-årsdag i efterskott.
Fått god mat och presenter, bland annat en säkerhetsridväst och en röd, söt liten kamera (att ta med överallt så jag slipper släpa på min stora systemdito), dessutom en valfri dagbiljett
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:44Försöker bli människa, har försökt hela dagen.
Trött efter gårdagens cykling och raska promenad. Sen tror jag tisdagens krasch i jobbmaskinen tar ut sin rätt också.
Varit trött o seg hela dagen. Började till o med gråta på jobbet när jag klämde mig yttep
Försöker bli människa, har försökt hela dagen.
Trött efter gårdagens cykling och raska promenad. Sen tror jag tisdagens krasch i jobbmaskinen tar ut sin rätt också.
Varit trött o seg hela dagen. Började till o med gråta på jobbet när jag klämde mig yttep
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2012, 19:48Vänta här nu! Är Fiffi din cykel? Jag trodde det var nåt heeelt annat.
Vänta här nu! Är Fiffi din cykel? Jag trodde det var nåt heeelt annat.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:28Fått hänga med med min allra bästa vän som jag känt nästan hela livet. Jag har saknat henne. Så full av kärlek (L) Älskar dig!
Fått hänga med med min allra bästa vän som jag känt nästan hela livet. Jag har saknat henne. Så full av kärlek (L) Älskar dig!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:37Tittar på Let´s Dance och önskar att man själv skulle få denna möjlighet att få träna dessa danser i 12 veckor med ett proffs.
Tittar på Let´s Dance och önskar att man själv skulle få denna möjlighet att få träna dessa danser i 12 veckor med ett proffs.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 21:26Jag gillar ju Anton
Jag gillar ju Anton
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 00:02ja en fredagskväll som denna har jag jobbat, går av onsdag morgon, sitter nu och snackar med brossan om sommarens strapatser..
ja en fredagskväll som denna har jag jobbat, går av onsdag morgon, sitter nu och snackar med brossan om sommarens strapatser..
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 01:07Bruse, kärt namn har många barn. 😉
Bruse, kärt namn har många barn. 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 08:55Dags för kvällspass igen, det verkar ha varit lugnt i veckan så vi får hoppas att det håller i sig.
Dags för kvällspass igen, det verkar ha varit lugnt i veckan så vi får hoppas att det håller i sig.