Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har just varit ute och tvättat Fiffi, det står en kvinna i mitt kök och lagar mat och snart ska barn hämtas från kalas. Sen blir det politiskt-inkorrekta-bollar-bak. 😉

Kunde haft en sämre fredag. 😀

Hemfärd till föräldrarna för firande av min 40-årsdag i efterskott.
Fått god mat och presenter, bland annat en säkerhetsridväst och en röd, söt liten kamera (att ta med överallt så jag slipper släpa på min stora systemdito), dessutom en valfri dagbiljett

Försöker bli människa, har försökt hela dagen.

Trött efter gårdagens cykling och raska promenad. Sen tror jag tisdagens krasch i jobbmaskinen tar ut sin rätt också.
Varit trött o seg hela dagen. Började till o med gråta på jobbet när jag klämde mig yttep

Vänta här nu! Är Fiffi din cykel? Jag trodde det var nåt heeelt annat.

Fått hänga med med min allra bästa vän som jag känt nästan hela livet. Jag har saknat henne. Så full av kärlek (L) Älskar dig!

Tittar på Let´s Dance och önskar att man själv skulle få denna möjlighet att få träna dessa danser i 12 veckor med ett proffs.

Jag gillar ju Anton

ja en fredagskväll som denna har jag jobbat, går av onsdag morgon, sitter nu och snackar med brossan om sommarens strapatser..

Bruse, kärt namn har många barn. 😉

Dags för kvällspass igen, det verkar ha varit lugnt i veckan så vi får hoppas att det håller i sig.