Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 17:09Tack för den Bruse! 😀
Tack för den Bruse! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 May 2012, 17:32Och modig! Du vågar tänja på gränserna genom att åka med när vi båda innerst inne visste att det kunde brista. Så ska alla göra, det är sånt som gör oss starkare snabbare och snyggare.
Och modig! Du vågar tänja på gränserna genom att åka med när vi båda innerst inne visste att det kunde brista. Så ska alla göra, det är sånt som gör oss starkare snabbare och snyggare.
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 17:32Jag tycker inte att "hon är en kämpe" är ett bra försvar för en del av de klavertrampskommentarer som kommit. Nåja, nog om detta.
Edit säger att jag ju ska lägga ner... 🙂
Jag tycker inte att "hon är en kämpe" är ett bra försvar för en del av de klavertrampskommentarer som kommit. Nåja, nog om detta.
Edit säger att jag ju ska lägga ner... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 00:50svårt att slita dig Mattias? 😉
svårt att slita dig Mattias? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2012, 01:32Försvar?
Försvar?
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 23:00Hemma efter en fyratimmars förstadejt. Det var nog de vackraste ögon jag sett på länge... *hittar lite rosa fluff här och där*
Ska jag tolka det som positivt att utbyta Wordfeudlogin med varandra första kvällen, eller är det bara mitt Wordfeudande hon vi
Hemma efter en fyratimmars förstadejt. Det var nog de vackraste ögon jag sett på länge... *hittar lite rosa fluff här och där*
Ska jag tolka det som positivt att utbyta Wordfeudlogin med varandra första kvällen, eller är det bara mitt Wordfeudande hon vi
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 23:08Härligt! Kul Mattias!
Vi får tro att det är mer än wordfeud hon vill åt 😀
Härligt! Kul Mattias!
Vi får tro att det är mer än wordfeud hon vill åt 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 23:08...om det är din hjärna hon vill åt så är det ett lovande tecken, Mattias! 🙂
...om det är din hjärna hon vill åt så är det ett lovande tecken, Mattias! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 23:15Har jobbat ikväll. Och ätit gott. Och så snubblade jag in på en gammal favorit på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=Vg1jyL3cr60&feature=related
Har jobbat ikväll. Och ätit gott. Och så snubblade jag in på en gammal favorit på YouTube:
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 18:55Mattias, hoppas att det är med än spel på distans hon är ute efter.
Mattias, hoppas att det är med än spel på distans hon är ute efter.