Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 17:24Passa dig för rullskidåkare Mattias, de är farliga 🙁 . Och inte stannar de när det skett en olycka heller (t-)
Passa dig för rullskidåkare Mattias, de är farliga 🙁 . Och inte stannar de när det skett en olycka heller (t-)
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 15:13Det skulle absolut ha kunnat varit jag som tränade klockan 2 på natten! Jag gillar det där absolut ensamma, tysta, mörka på något sätt. Träningspassen blir lite magiska av det. (t+)
På en fredagskväll grenslar man för övrigt sin 30-talshoj för att cykla
Det skulle absolut ha kunnat varit jag som tränade klockan 2 på natten! Jag gillar det där absolut ensamma, tysta, mörka på något sätt. Träningspassen blir lite magiska av det. (t+)
På en fredagskväll grenslar man för övrigt sin 30-talshoj för att cykla
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 17:22Här på jobbet är en fredagkväll en fredagkväll oavsett midsommar eller inte midsommar...
Enda skillnaden är att ikväll börjar högsäsongens pirat-tema. Så fr o m kl 19.00 jobbar jag i piratkläder. (H)
Här på jobbet är en fredagkväll en fredagkväll oavsett midsommar eller inte midsommar...
Enda skillnaden är att ikväll börjar högsäsongens pirat-tema. Så fr o m kl 19.00 jobbar jag i piratkläder. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 23 June 2012, 00:48Är pirate bay nästa hamn?
Är pirate bay nästa hamn?
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 10:15Haha!! Ja man kan ju tro det. 😉
Haha!! Ja man kan ju tro det. 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 11:44Jaha, fredag igen... Ikväll ska några kompisar gå på Hardcore Superstar och jag ville egentligen oxå gå. Men jag har ingenstans att göra av barnen. Det är ingen katastrof men det hade varit jättekul att gå med.
Istället blir det städa, tvätta, diska och
Jaha, fredag igen... Ikväll ska några kompisar gå på Hardcore Superstar och jag ville egentligen oxå gå. Men jag har ingenstans att göra av barnen. Det är ingen katastrof men det hade varit jättekul att gå med.
Istället blir det städa, tvätta, diska och
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 11:46Sista mysfredagen innan J går till pappa. Det LÄR bli chips och film 😀
Sista mysfredagen innan J går till pappa. Det LÄR bli chips och film 😀
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 13:09AW med kompis. Hade hoppats på utomhus, men det fina vädret verkar ta slut lagom till helgen... 🙁
AW med kompis. Hade hoppats på utomhus, men det fina vädret verkar ta slut lagom till helgen... 🙁
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 13:20Vilar mitt vänstra lillfinger som blivit misshandlat av en 20-kilos hållare för verktyg, jag slant 🙂
Vilar mitt vänstra lillfinger som blivit misshandlat av en 20-kilos hållare för verktyg, jag slant 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 14:13Ajajaj...
Ajajaj...