Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Camilla: Jag ska komma ihåg det! Hur länge har ni öppet?

AW sällskapet fegade ur. Så istället blir det att testa ett nytt recept i köket och självklart ska kocken ha ett glas

10-15 är butiken öppen och då går det bra att lämna gåvor. Den som lämnar in saker får en fikakupong som jag utnyttjas i cafeet. OBS! Populärt ställe så det finns inga garantier att det finns fika kvar till kl. 15.00.

En sån där varannan-fredag igen och jag sitter alltså på jobbet. (#)
...men snart får jag gå hem iaf, eller snart och snart, men 19:42 (jo, jag slutar faktiskt EXAKT då) i alla fall och det är ju två timmar tidigare än vanligt så jag låter mig nöja med d

Regnet öser ner ute, jag smuttar på ett glas vin, lyssnar på på skön musik och packar för en kajakhelg tillsammans med goda vänner i förhoppningsvis bättre väder än vad det är just nu

Sitter i min nystädade lägenhet, nerbäddad i ett täcke i soffan och lyssnar på regnet utanför.
Min första lediga kväll sen Jesus gick i graven och de känns helt fantastiskt att bara få vara hemma och sitta i soffan.
Saknar bara en fin man som ska ligga

Men Jesus återuppstod ju...

Jag kan pilla dig i håret... eh... vilket av dem?

Ja Jesus återuppstod i ofs.. men jag menar då han korsfästes. 🙂

Förstod att ja la upp bollen på straffpunkten, men jag menar såklart håret på huvvet 🙂

Camilla: Loppisen stänger 16 så vi hinner inte till dig innan ni stänger. En annan dag kanske, det finns mycket kvar i garaget 😉

Linda, allt är välkommet förutom gamla uppslagsverk och Tjock-TV och det är öppet hela sommaren. Det går att lämna in gåvor varje vardag nu när du verkar ha så mycket 😉
http://www.erikshjalpen.se/secondhand/vaara-butiker/stockholm-spanga/

Hoppas ni får