Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:01Camilla: Jag ska komma ihåg det! Hur länge har ni öppet?
Camilla: Jag ska komma ihåg det! Hur länge har ni öppet?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:05AW sällskapet fegade ur. Så istället blir det att testa ett nytt recept i köket och självklart ska kocken ha ett glas
AW sällskapet fegade ur. Så istället blir det att testa ett nytt recept i köket och självklart ska kocken ha ett glas
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:3910-15 är butiken öppen och då går det bra att lämna gåvor. Den som lämnar in saker får en fikakupong som jag utnyttjas i cafeet. OBS! Populärt ställe så det finns inga garantier att det finns fika kvar till kl. 15.00.
10-15 är butiken öppen och då går det bra att lämna gåvor. Den som lämnar in saker får en fikakupong som jag utnyttjas i cafeet. OBS! Populärt ställe så det finns inga garantier att det finns fika kvar till kl. 15.00.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 18:21En sån där varannan-fredag igen och jag sitter alltså på jobbet. (#)
...men snart får jag gå hem iaf, eller snart och snart, men 19:42 (jo, jag slutar faktiskt EXAKT då) i alla fall och det är ju två timmar tidigare än vanligt så jag låter mig nöja med d
En sån där varannan-fredag igen och jag sitter alltså på jobbet. (#)
...men snart får jag gå hem iaf, eller snart och snart, men 19:42 (jo, jag slutar faktiskt EXAKT då) i alla fall och det är ju två timmar tidigare än vanligt så jag låter mig nöja med d
Quote from Andras Matolcsy on 6 July 2012, 19:34Regnet öser ner ute, jag smuttar på ett glas vin, lyssnar på på skön musik och packar för en kajakhelg tillsammans med goda vänner i förhoppningsvis bättre väder än vad det är just nu
Regnet öser ner ute, jag smuttar på ett glas vin, lyssnar på på skön musik och packar för en kajakhelg tillsammans med goda vänner i förhoppningsvis bättre väder än vad det är just nu
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:46Sitter i min nystädade lägenhet, nerbäddad i ett täcke i soffan och lyssnar på regnet utanför.
Min första lediga kväll sen Jesus gick i graven och de känns helt fantastiskt att bara få vara hemma och sitta i soffan.
Saknar bara en fin man som ska ligga
Sitter i min nystädade lägenhet, nerbäddad i ett täcke i soffan och lyssnar på regnet utanför.
Min första lediga kväll sen Jesus gick i graven och de känns helt fantastiskt att bara få vara hemma och sitta i soffan.
Saknar bara en fin man som ska ligga
Quote from Rasmus Olsson on 6 July 2012, 20:49Men Jesus återuppstod ju...
Jag kan pilla dig i håret... eh... vilket av dem?
Men Jesus återuppstod ju...
Jag kan pilla dig i håret... eh... vilket av dem?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 20:55Ja Jesus återuppstod i ofs.. men jag menar då han korsfästes. 🙂
Förstod att ja la upp bollen på straffpunkten, men jag menar såklart håret på huvvet 🙂
Ja Jesus återuppstod i ofs.. men jag menar då han korsfästes. 🙂
Förstod att ja la upp bollen på straffpunkten, men jag menar såklart håret på huvvet 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:03Camilla: Loppisen stänger 16 så vi hinner inte till dig innan ni stänger. En annan dag kanske, det finns mycket kvar i garaget 😉
Camilla: Loppisen stänger 16 så vi hinner inte till dig innan ni stänger. En annan dag kanske, det finns mycket kvar i garaget 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:09Linda, allt är välkommet förutom gamla uppslagsverk och Tjock-TV och det är öppet hela sommaren. Det går att lämna in gåvor varje vardag nu när du verkar ha så mycket 😉
http://www.erikshjalpen.se/secondhand/vaara-butiker/stockholm-spanga/Hoppas ni får
Linda, allt är välkommet förutom gamla uppslagsverk och Tjock-TV och det är öppet hela sommaren. Det går att lämna in gåvor varje vardag nu när du verkar ha så mycket 😉
http://www.erikshjalpen.se/secondhand/vaara-butiker/stockholm-spanga/
Hoppas ni får