Quote from Fredrik Olsson on 14 July 2012, 02:01Denna fredag (nu lördag) jobbar jag nattskift och gör så även lördag o söndag,,,,,,,men på måndag börjar semestern 😀
Denna fredag (nu lördag) jobbar jag nattskift och gör så även lördag o söndag,,,,,,,men på måndag börjar semestern 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 16:23Jahapp, fredag igen. Jag tillbringar den som vanligt i mitt flytande fängelse. 😉 Blir nog kul ikväll. Räkna kassan, skrapa lite vatten, sitta och tjöta i mässen och sen gå och kolla på en film så jag kan ligga vaken ytterligare en natt. 😉
Jahapp, fredag igen. Jag tillbringar den som vanligt i mitt flytande fängelse. 😉 Blir nog kul ikväll. Räkna kassan, skrapa lite vatten, sitta och tjöta i mässen och sen gå och kolla på en film så jag kan ligga vaken ytterligare en natt. 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:29det är ju bara att springa från oslo..
det är ju bara att springa från oslo..
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 17:31Nja, det blir lite långt att springa hem, Helen. 30 mil vettö. 😉
Nja, det blir lite långt att springa hem, Helen. 30 mil vettö. 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 18:57Försöker förhala nödvändig städning/packning genom att klicka iväg anmälningar till olika sport-tillställningar. Har just anmält mig till en MTB-kurs, ett halvmarathon samt ett vasaloppsläger (!!)... 🙂
Fler tips mottages tacksamt! Annars måste jag snar
Försöker förhala nödvändig städning/packning genom att klicka iväg anmälningar till olika sport-tillställningar. Har just anmält mig till en MTB-kurs, ett halvmarathon samt ett vasaloppsläger (!!)... 🙂
Fler tips mottages tacksamt! Annars måste jag snar
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:12Ja denna fredagen gör man inte ett skit. Har precis påbörjat min semester...ja på Måndag om man skall vara petig! Så hoppas på bra väder framöver nu =)
Ja denna fredagen gör man inte ett skit. Har precis påbörjat min semester...ja på Måndag om man skall vara petig! Så hoppas på bra väder framöver nu =)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:43Jag jobbar i helgen och efter en dag utomhus är jag trött, ska försöka få ordning på kanalerna på min "nya" TV.
Ska fixa lite middag strax, då är det bäst att börja med vätskeintaget 🙂
Jag jobbar i helgen och efter en dag utomhus är jag trött, ska försöka få ordning på kanalerna på min "nya" TV.
Ska fixa lite middag strax, då är det bäst att börja med vätskeintaget 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:45....och hoppsan, där anmälde jag mig till yttterligare en halvmara...
Imorgon kommer jag ligga utslagen i anmälningsbaksmälla, när jag inser att jag faktiskt måste utföra alla grejer jag betalat för också... (#)
....och hoppsan, där anmälde jag mig till yttterligare en halvmara...
Imorgon kommer jag ligga utslagen i anmälningsbaksmälla, när jag inser att jag faktiskt måste utföra alla grejer jag betalat för också... (#)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:47Var ska du springa HM nån stans Nina?
Funderar på om det inte är dags att planera in nästa mara eftersom jag ska springa väldigt långt nästa vår (#)
Var ska du springa HM nån stans Nina?
Funderar på om det inte är dags att planera in nästa mara eftersom jag ska springa väldigt långt nästa vår (#)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:57Är det fredag idag? Lite dagvill efter några stekheta (jag skojar inte, det har varit närmare 40 grader) dagar i Turkiet. Våra barn roar sig med varandra på Bamseklubb och i poolen och vi vuxna (min "bästis" och jag) har kul med barnen och ska, så snart a
Är det fredag idag? Lite dagvill efter några stekheta (jag skojar inte, det har varit närmare 40 grader) dagar i Turkiet. Våra barn roar sig med varandra på Bamseklubb och i poolen och vi vuxna (min "bästis" och jag) har kul med barnen och ska, så snart a