Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 20:57Jag tänkte börja med Sthlm halvmara. Sen Göteborgsvarvet till våren då.
Camilla, vad ska du springa till våren (som är längre än en mara?)?
Jag tänkte börja med Sthlm halvmara. Sen Göteborgsvarvet till våren då.
Camilla, vad ska du springa till våren (som är längre än en mara?)?
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 21:18Jag ska oxå springa Stockholm HM och sen har Celos lurat med oss till Göteborg, finns en tråd för det med.
Vill man inte springa i Göteborg så är supportrar välkomna också 🙂Alltså, visst var det tufft att springa en mara men jag var inte helt slut
Jag ska oxå springa Stockholm HM och sen har Celos lurat med oss till Göteborg, finns en tråd för det med.
Vill man inte springa i Göteborg så är supportrar välkomna också 🙂
Alltså, visst var det tufft att springa en mara men jag var inte helt slut
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 21:50Camilla: ska du springa jätte långt oxå?
om jag inte åker på bakslag med löparknä eller liknande och jag får träna i lugn och ro ska det bli stockholm marathon och lite till..
Camilla: ska du springa jätte långt oxå?
om jag inte åker på bakslag med löparknä eller liknande och jag får träna i lugn och ro ska det bli stockholm marathon och lite till..
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 22:01När är det Helen? Jag tror inte att jag orka med det i år men man ska aldrig säga aldrig 😉
När är det Helen? Jag tror inte att jag orka med det i år men man ska aldrig säga aldrig 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 22:04Haha, ni är ju galna! Inte tillräckligt slut dan efter alltså? Jag brukar bli slut redan medans jag springer... och inte behöver jag springa särskillt långt heller. Men det är kanske bara jag... 😉
Haha, ni är ju galna! Inte tillräckligt slut dan efter alltså? Jag brukar bli slut redan medans jag springer... och inte behöver jag springa särskillt långt heller. Men det är kanske bara jag... 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 22:37Jag har sett filmer på nätet om människor som inte kan gå dagen efter men jag tyckte jag klarade mig rätt så bra 😉
Jag har sett filmer på nätet om människor som inte kan gå dagen efter men jag tyckte jag klarade mig rätt så bra 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 23:00*viskar till Nina Ö så inte Camilla och Helen hör* De är inte riktigt kloka de där maratonlöparna, men det säger vi inte till dem 😉
*viskar till Nina Ö så inte Camilla och Helen hör* De är inte riktigt kloka de där maratonlöparna, men det säger vi inte till dem 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 04:27Var på konsert med Kent ikväll. Väldigt bra. Sen så blev det ett kort stop hos två kompisar som firade försenad födelsedag. Nu sitter jag här pratandes med trevlig sällskap och ser att klockan är alldeles för mycket..
Var på konsert med Kent ikväll. Väldigt bra. Sen så blev det ett kort stop hos två kompisar som firade försenad födelsedag. Nu sitter jag här pratandes med trevlig sällskap och ser att klockan är alldeles för mycket..
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 12:05nästa år, fast jätte långt går veckan efter stockholm marathon så det är ingen kombination som jag ska ge mig på, fast i augusti går stockholm ultra mitt istan, det är jag lite sugen på, fast då får jag ändra lite på andra planer..
EDIT två dagar efter
nästa år, fast jätte långt går veckan efter stockholm marathon så det är ingen kombination som jag ska ge mig på, fast i augusti går stockholm ultra mitt istan, det är jag lite sugen på, fast då får jag ändra lite på andra planer..
EDIT två dagar efter
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 00:01Först en trevlig middag i solen på uteställe, nu sitter jag här och har tråkigt.
Först en trevlig middag i solen på uteställe, nu sitter jag här och har tråkigt.