Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 11:28Jobbade till 20 och satt sen och var apatisk i soffan. Började jobba kl 07 idag och imorgon också. Blä. Men sen ska jag vara ledig i några veckor. 🙂
Jobbade till 20 och satt sen och var apatisk i soffan. Började jobba kl 07 idag och imorgon också. Blä. Men sen ska jag vara ledig i några veckor. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 15:35Ja lite OS invigning blev det allt, men gav upp efter halva sändningen. =)
Ja lite OS invigning blev det allt, men gav upp efter halva sändningen. =)
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 19:23Laddar med pizza inför morgondagens Bellmanstafett, blir nog lite vin med 🙂
Känns inte nåt speciellt att springa 5 km men det är 3:e året jag är med och det skulle vara kul att persa. Laget är Vårdförbundets lag och vi har ett tält med Baja-Maja (t+)
J
Laddar med pizza inför morgondagens Bellmanstafett, blir nog lite vin med 🙂
Känns inte nåt speciellt att springa 5 km men det är 3:e året jag är med och det skulle vara kul att persa. Laget är Vårdförbundets lag och vi har ett tält med Baja-Maja (t+)
J
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 19:49själv tänkte jag åka in till stan en sväng för att se vm deltävlingen i triathlon imorgon
ikväll har jag tvättat och städat
själv tänkte jag åka in till stan en sväng för att se vm deltävlingen i triathlon imorgon
ikväll har jag tvättat och städat
Quote from Andras Matolcsy on 24 August 2012, 19:51Jag har precis kommit hem efter ett tufft HIT-pass på Friskis. Nu ska jag avsluta min fredag med vitt vin och färska räkor, ensam 🙁 någon som vill joina mig?
Jag har precis kommit hem efter ett tufft HIT-pass på Friskis. Nu ska jag avsluta min fredag med vitt vin och färska räkor, ensam 🙁 någon som vill joina mig?
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 20:05Laddar inför morgondagens marathon i Månkarbo. Laddning med ostbågar, vin och lite Marabou. Mentalt ska jag strax ladda med "Bragden" (finns på SVTPlay).
Camilla: Tält med Baja-Maja låter ju fantastiskt lyxigt... 😉
Laddar inför morgondagens marathon i Månkarbo. Laddning med ostbågar, vin och lite Marabou. Mentalt ska jag strax ladda med "Bragden" (finns på SVTPlay).
Camilla: Tält med Baja-Maja låter ju fantastiskt lyxigt... 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 20:15Annika: Färska räkor låter smarrigt (t+)
Jerker: bara det bästa för medlemmarna 🙂 Vi blev väldigt populära! Om jag inte skulle vara där så hade jag åkt till Månkarbo 😀
Kul värre på SvT 1: Doobidoo !
Annika: Färska räkor låter smarrigt (t+)
Jerker: bara det bästa för medlemmarna 🙂 Vi blev väldigt populära! Om jag inte skulle vara där så hade jag åkt till Månkarbo 😀
Kul värre på SvT 1: Doobidoo !
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 20:33Jag dricker rom, väldans gott!
Jag dricker rom, väldans gott!
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 20:38Pustar ut, med en Weissbier, första arbetsveckan efter semestern avklarad.
Puuh
Pustar ut, med en Weissbier, första arbetsveckan efter semestern avklarad.
Puuh
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 20:44Avis på Camilla
Avis på Camilla