Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Blev väckt 04.15 av katastrof på jobbet (järnväg är bra saker att jobba med) så har nyligen vaknat efter en "liten" eftermiddagslur. Hade tänkt ge mig ut och springa lite men nu sitter jag och äter äggmackor och dricker vatten framför datorn istället..

Jag är väldigt glad att jag INTE vaknade av en katastrof på jobbet. 😉

(Kärnkraft)

Hehe Anna jag är oxå glad att du inte vaknade till de!!

Jag sitter hemma i soffan en fredagkväll. Hemkommen efter 3 underbara dagar i skövde där vi haft slutövning med lärlingar.

I ett år har jag fått följa och utbilda blivande brandmän. Unga, underbar

Men tänk Carro att du har fått uppleva denna fantastiska tid och att de har lärt sig jättemycket och förmodligen kommer minnas denna tid hela sitt liv. En av anledningarna kommer att vara för att de hade en lärare som engagerade sig med hull och hår. (L)

Ja... Anna jag vet egentligen att de är så.. att jag borde vara glad åt den tiden som varit, men de kommer bli så otroligt tomt... 🙁 Uhuuuuuu.

Sitter och skriver ett tal till avslutningen och gråter fan ta mej så papperet blir alldeles blött. De är ju

Bättre att förstöra ett papper än datorn!

Man får vara ledsen också! Även om det på något sätt är glädjetårar! Kramar!

Carro: Jag förstår dig fullkomligt! Det är en av de bitterljuva bitarna med att vara lärare/instruktör. Att få se människor växa och överträffa sig själva för att sedan släppa i väg dem på egen hand! 🙂 *kram*

Vart har alla msnfolk tagit vägen? Hänger alla på facebook som är så dumt att chatta på? Man vet ju aldrig när folk är online eller inte, typ.

Jag fick bara spam via msn, så den har jag lagt ned. Å alla hänger ändå på Facebook.

Jobbar! Ska strax gå hem.