Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:15Pillar Carro i håret om hon pillar mig i nacken
Pillar Carro i håret om hon pillar mig i nacken
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:23Bra byte Patrick!
Bra byte Patrick!
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 00:43Kat, har du hoppat på Life in the fast lane?
Kat, har du hoppat på Life in the fast lane?
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 09:15Nja Hans, men alla kuligheter hopade sig samtidigt. Ikväll blir det lugnt. Det var tjejfest och utgång igår men min vana trogen så ledsnade jag efter 30 min köande till Berns så jag drog hem vid ett. Nästa vecka blir lugnare 🙂
Nja Hans, men alla kuligheter hopade sig samtidigt. Ikväll blir det lugnt. Det var tjejfest och utgång igår men min vana trogen så ledsnade jag efter 30 min köande till Berns så jag drog hem vid ett. Nästa vecka blir lugnare 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 17:21Usch å fy, köa för att komma in på krogen väcker gamla dåliga minnen.
Usch å fy, köa för att komma in på krogen väcker gamla dåliga minnen.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 18:33Köa på en söndag?
Köa på en söndag?
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 18:33Köa på en söndag?
Köa på en söndag?
Quote from Rasmus Olsson on 8 July 2012, 20:26Köa på en söndag?
Köa på en söndag?
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 23:26Nu skrev hon ju iofs utgång IGÅR och då var det lördag, men det är klart man kan köa på en söndag med om man gillar sånt? 😉
Nu skrev hon ju iofs utgång IGÅR och då var det lördag, men det är klart man kan köa på en söndag med om man gillar sånt? 😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 01:40deltagit i Malmö Night Skate och just idag blev det ovanligt trevligt (H)
deltagit i Malmö Night Skate och just idag blev det ovanligt trevligt (H)