Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ikväll sitter jag på ett flygplan från Luleå till Stockholm.
Hem till storstan.

Precis kommit hem från heldag med kompis i Stockholm. Optimistiskt nog hade jag klätt mig för det fina vädret som var i förmiddags så det blev alldeles för kallt för att stanna inne i stan (hade annars försökt dra ut någon frivillig kompis på AW eller lik

En händig kvinna! (t+)

Jag ska ut och åka båt och äta middag med trevligt sällskap ikväll. Har haft lyckade lunchshoppingar två dagar i rad nu och det är inte ofta jag lyckas med det! Igår skjorta och två par byxor (och strumpbyxor men det är förbrukningsvara) och idag tre par

Film/tv-kväll med 6-åring. Popcorn, glass och cola på menyn.

Fredag.... Och jag har 4 dagar kvar i mitt flytande fängelse. (#) Kan inte nån komma och frita mig?

Ska fixa lite god mat och vin och ta det lugnt, jag ska vara i Second Hand-butiken i morgon och jag vill bara vara hemma. Hoppas kunna sitta ute lite utan att bli myggäten.

Jag har lovat min svägerska att vi ska sälja på loppis imorgon och det lät roligare i juni än vad det gör nu, men nu packar jag i alla fall inför morgondagens loppis på Täby galopp och inser att jag fyllt en bil utan att det märks i förrådet (#)

Två sena kvällar med alkohol (och tidiga morgnar) och nu väntar ytterligare två sena kvällar med alkohol. Jag vet knappt om jag pallar. Just nu sitter jag mest bara och gäspar och mår lite illa (jag är som en bebis, jag behöver min sömn...).

Linda, om du har saker som du vill ge bort så finns alltid Spånga 😉