Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:10Ja den videon var ju en fredagshöjare på fler sätt.:-) Glad musik och med kul innehåll.:-)
Jag vilar idag och tar mig något gott ikväll...Frågan är om man ska njuta hemma i trevligt umgänge med sig själv eller leta sig ut på något vis. Våldgästa nån grann
Ja den videon var ju en fredagshöjare på fler sätt.:-) Glad musik och med kul innehåll.:-)
Jag vilar idag och tar mig något gott ikväll...Frågan är om man ska njuta hemma i trevligt umgänge med sig själv eller leta sig ut på något vis. Våldgästa nån grann
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:25Det blir träning och sen ta det lungt, dags för volontärarbete i Second Hand-butiken och vi är få personer. Köpte sparris i går, ska kanske avnjuta den i kväll 😉
Det blir träning och sen ta det lungt, dags för volontärarbete i Second Hand-butiken och vi är få personer. Köpte sparris i går, ska kanske avnjuta den i kväll 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:38Vilken Second Handbutik jobbar du i? Sparris e alltid gott.:-P Jag har vitt vin.;-)
Vilken Second Handbutik jobbar du i? Sparris e alltid gott.:-P Jag har vitt vin.;-)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:39Erikshjälpen i Spånga.
Vitt vin passar till sparris 😉
Erikshjälpen i Spånga.
Vitt vin passar till sparris 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:44Blir nog vitt utan sparris här ikväll, men jag vet var sparrisen finns.;-)
OK...Spånga. Oftast åker en annan in till centrala Stockholm och då är ju Spånga lite off. Men man vet aldrig vad man ger sig ut på för äventyr.
Blir nog vitt utan sparris här ikväll, men jag vet var sparrisen finns.;-)
OK...Spånga. Oftast åker en annan in till centrala Stockholm och då är ju Spånga lite off. Men man vet aldrig vad man ger sig ut på för äventyr.
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:50Tåg till Bålsta och sen pendel till Spånga, lätt som en plätt........
Jag kan inte garantera att den inköpta sparrisen finns kvar länge till 😀
Tåg till Bålsta och sen pendel till Spånga, lätt som en plätt........
Jag kan inte garantera att den inköpta sparrisen finns kvar länge till 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 10:57Inte vitvinet heller.:-P
Inte vitvinet heller.:-P
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 11:56ska ligg rastlös, i soffan ikväll! lär bli rastlös!
ska ligg rastlös, i soffan ikväll! lär bli rastlös!
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 12:34Det låter som ni (de flesta)kommer att ha trevligt. Jag ska åka och jobba sover där jobbar i morgon, de va mysig helg kväll ;-(
Äh jag glömmer det är helg nu är det arbetsvecka inga problem trevligt folk på jobbet:-)
Det låter som ni (de flesta)kommer att ha trevligt. Jag ska åka och jobba sover där jobbar i morgon, de va mysig helg kväll ;-(
Äh jag glömmer det är helg nu är det arbetsvecka inga problem trevligt folk på jobbet:-)
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 12:48jag tänker måla ikväll.. disken kan få stå en dag till
jag tänker måla ikväll.. disken kan få stå en dag till