Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:35Överaskade systersonen (fyller år nästa vecka) med middag (Jensens) och teater (Spamalot) - det var trevligt, och kul!!! (för oss med Monty P-humor) 🙂
Maria - vad är smvh? (kanske nåt med wordfeud, jag har inte testat...)
Överaskade systersonen (fyller år nästa vecka) med middag (Jensens) och teater (Spamalot) - det var trevligt, och kul!!! (för oss med Monty P-humor) 🙂
Maria - vad är smvh? (kanske nåt med wordfeud, jag har inte testat...)
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:37Det är mitt alias på Wordfeud om nu Jessie eller någon annan hade lust att spela 🙂
Det är mitt alias på Wordfeud om nu Jessie eller någon annan hade lust att spela 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:40OK. Super Maria Värsta Hagberg 😉
OK. Super Maria Värsta Hagberg 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:40Alltså värsta i positiv bemärkelse då 🙂 Värsting på spelet...
Alltså värsta i positiv bemärkelse då 🙂 Värsting på spelet...
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:42Jerker, vi var 10 singlar som roade oss med Spamalot och middag i höstas. Kan kan förstå att ni uppskattade föreställningen med 🙂
Jerker, vi var 10 singlar som roade oss med Spamalot och middag i höstas. Kan kan förstå att ni uppskattade föreställningen med 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:43Haha, inte särskilt värst bra på spelet. M:et och H:et hade du rätt i. S och V står för mina andra förnamn :D.
Haha, inte särskilt värst bra på spelet. M:et och H:et hade du rätt i. S och V står för mina andra förnamn :D.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 18:49Camilla - ja, det var en av de första aktiviteterna jag såg här på forumet. Så jag tänkte jippie, jag ska med - ända tills jag såg att det var i höstas ni var där 🙁
Så nu fick jag passa på innan de slutar spela (april ut, tror jag), och när jag ändå va
Camilla - ja, det var en av de första aktiviteterna jag såg här på forumet. Så jag tänkte jippie, jag ska med - ända tills jag såg att det var i höstas ni var där 🙁
Så nu fick jag passa på innan de slutar spela (april ut, tror jag), och när jag ändå va
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:07Klokt upplägg, göra två flugor på en smäll 🙂
Klokt upplägg, göra två flugor på en smäll 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 11:08Låter som vanligt men jag ska jobba. Hoppas på en lugn kväll och att jag kommer ihåg vad jag ska göra...... Annars hoppas jag att jag har trevligt sällskap som påminner mig om vad det är jag ska göra. I värsta fall får jag kolla på minneslistan.
Låter som vanligt men jag ska jobba. Hoppas på en lugn kväll och att jag kommer ihåg vad jag ska göra...... Annars hoppas jag att jag har trevligt sällskap som påminner mig om vad det är jag ska göra. I värsta fall får jag kolla på minneslistan.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 11:22Ta en tur på löpbandet och kolla Lets Dance. Längtar. Efter Lets Dance alltså.
Ta en tur på löpbandet och kolla Lets Dance. Längtar. Efter Lets Dance alltså.