Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 19:38Hasse, skatta dej lycklig, jag tror du har det bättre med grisen än med käringarna 🙂
Hasse, skatta dej lycklig, jag tror du har det bättre med grisen än med käringarna 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 20:33Kärring kommer ju från käresta...
Kärring kommer ju från käresta...
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 23:20Det var ju Aadu´s julgris jag menade!
Vad trodde ni? Och vem skulle då grisen vara?
Det var ju Aadu´s julgris jag menade!
Vad trodde ni? Och vem skulle då grisen vara?
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 18:4240 minuters tupplur efter jobbet, sedan en timme på cykeln/trainern men en ljudbok som sällskap. Jag drog i mig en kebab med pommes till lunch så det blir nog ingen riktig middag trots träning, utan bara några mackor och en nice cup of tea. Det blir nog i
40 minuters tupplur efter jobbet, sedan en timme på cykeln/trainern men en ljudbok som sällskap. Jag drog i mig en kebab med pommes till lunch så det blir nog ingen riktig middag trots träning, utan bara några mackor och en nice cup of tea. Det blir nog i
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 19:35Sitter solo och vickar i mig en flaska bubbel på ett hotellrum i Falköping.....
Hm... Bubbelälskare sökes till rum 104.
😉
Sitter solo och vickar i mig en flaska bubbel på ett hotellrum i Falköping.....
Hm... Bubbelälskare sökes till rum 104.
😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 19:50Jag kommer direkt!
Jag kommer direkt!
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 20:17Hm....
Tror du skojar med mig nu... (V)Men e ré så e du "very very welcome".
Har flaksa 2 på kylning. 🙂
Hm....
Tror du skojar med mig nu... (V)
Men e ré så e du "very very welcome".
Har flaksa 2 på kylning. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 20:32Kan du flytta Falköping lite närmare hitåt så vore det bra... 😉
Kan du flytta Falköping lite närmare hitåt så vore det bra... 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 20:35Sitter här på funbeat och roar mig, försöker få in en kommentar i så många trådar som möjligt. Lite som David P, min nya idol.
Sitter här på funbeat och roar mig, försöker få in en kommentar i så många trådar som möjligt. Lite som David P, min nya idol.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 20:38Då har du satt ett spår här..... 😀
Sist jag gjorde ngt sådant i ett forum blev de asaarga på mig.
Å de maila å klaga på forumets admin....
Som iofs va jag...
Mohahhahaha(en lite skål för alla som är i falköping, var de nu är?)
Då har du satt ett spår här..... 😀
Sist jag gjorde ngt sådant i ett forum blev de asaarga på mig.
Å de maila å klaga på forumets admin....
Som iofs va jag...
Mohahhahaha
(en lite skål för alla som är i falköping, var de nu är?)