Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

nå ok...då ska jag ta det lite lugnt så folk inte blir asarga.

Inte för min skull.....
Härja lite mer så jag har nått att läsa...

(H)

Häromdan satt jag och Filippa och mer eller mindre chattade med varandra i en tråd. Ett varsitt inlägg per minut typ. Jag blev kallad patetisk. Det var roligt.

okej...just nu sitter jag o funderar över om jag också är patetisk som sitter här och skriver i en tråd om vad jag som singel gör på en fredagkväll. Och tycker det är kul.

Mr Frippe - synd jag inte är i Falköping ikväll då. Lite bubbel hade ju inte varit fel 🙂

God kväll! Jag sällar mig till den patetiska skaran här inne, och erkänner villigt att jag suttit framför datan större delen av kvällen. Nu är i alla fall barnen i säng, och jag funderar på att attackera glöggflaskan och kanske hitta något ätbart också. E

Två ostknäckisar och en persikoöl har jag inmundigat denna singelafton.

Persikoöl låter inte som min grej, så det låter jag bli. Te eller glögg ligger bäst till nu ikväll.

Är du som jag, och räknar ner dagarna till årets allra bästa knäckemacka just nu?! Den där man tar på kvällen den 23:e, med första skivan av årets julskin

Ah, den skinkmackan är god!
Leverpastejsknäckisar kan man också äta. Jag minns någon gång i yngre tonåren när jag och min kompis åt 14 st vardera! Vi bredde två var åt gången. Sju vändor mellan köket och mitt rum under en ff-kväll 🙂

Vad gäller ölen så

Men hallå....
Barbro.
Hur långt är det egentligen?
Jag hoppa på tåget. Köpte en biljett till götet.
Hoppa av på halva vägen för att testa det okända.
Tog mig tyyp 3 timmar.
Har hyrt ett rum i 2 dagar.
Ska på transafari i mån.