Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:19själv så hände det att jag låg på golvet och pluggade..
själv så hände det att jag låg på golvet och pluggade..
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2012, 15:25Pluggen brukar jag skala i diskhon.
Pluggen brukar jag skala i diskhon.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:28(t+) till Helen!
(t+) till Helen!
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:31@Bruse
Nu kom jag att tänka på den gamla serien Biffen och Bananen... Plugg = potatis?
@Bruse
Nu kom jag att tänka på den gamla serien Biffen och Bananen... Plugg = potatis?
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 15:33Jag brukade ligga i sängen och plugga, gärna med en påse chips som sällskap. Grejen med chips är ju att det finns så många goda sorter, så när man väl kommit runt sortimentet blir man sugen på den första sorten igen.
Jag brukade ligga i sängen och plugga, gärna med en påse chips som sällskap. Grejen med chips är ju att det finns så många goda sorter, så när man väl kommit runt sortimentet blir man sugen på den första sorten igen.
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2012, 15:52Passa säger alltid plugg. Å han har alltid rätt. Utom när jag har det.
Passa säger alltid plugg. Å han har alltid rätt. Utom när jag har det.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 16:03efter en påse chips vill jag inte äta några chips på en månad..
efter en påse chips vill jag inte äta några chips på en månad..
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:22Har varit och loggat en av de mest krävande men kanske också roligaste geocacher jag nånsin hittat:
http://coord.info/GC1BN06Det har krävts mycket letande, googlande, klurande och räknande innan jag och en cacharkollega fick fram slutkoordinaterna och k
Har varit och loggat en av de mest krävande men kanske också roligaste geocacher jag nånsin hittat:
http://coord.info/GC1BN06
Det har krävts mycket letande, googlande, klurande och räknande innan jag och en cacharkollega fick fram slutkoordinaterna och k
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:27Sitter och ugglar framför dator och tv. Gör absolut ingenting alltså. Ge mig en spark i röven.
Sitter och ugglar framför dator och tv. Gör absolut ingenting alltså. Ge mig en spark i röven.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:32Den ser rolig ut och nu blev jag inspirerad inför söndagens runda. Hoppar vidare till den tråden och kollar läget.
Edit, långsamma jag, bäst att tillägga att det var Johans cach som såg rolig ut. Inte Nicos rumpa
Den ser rolig ut och nu blev jag inspirerad inför söndagens runda. Hoppar vidare till den tråden och kollar läget.
Edit, långsamma jag, bäst att tillägga att det var Johans cach som såg rolig ut. Inte Nicos rumpa