Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 00:40Skjutsar tonårsdotter.
Skjutsar tonårsdotter.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 01:00Har varit med i en caps-ring i kväll. Det gick dock inte så bra för mig, men det var trevligt ändå =)
Har varit med i en caps-ring i kväll. Det gick dock inte så bra för mig, men det var trevligt ändå =)
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 06:31caps. jag tänker på öl och kapsyler. Och en helt annan tid i mitt liv... 😉
caps. jag tänker på öl och kapsyler. Och en helt annan tid i mitt liv... 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 08:06Är det slut med prova-på-dieterna Caroline?
Är det slut med prova-på-dieterna Caroline?
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 08:50Nejdå, har bara börjat än så länge. Om en dryg vecka ska jag vara mjölkproteinfri (#)
Nejdå, har bara börjat än så länge. Om en dryg vecka ska jag vara mjölkproteinfri (#)
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 09:11Dessa utmaningar.... Rekommenderar du den polska dieten då? 🙂
Dessa utmaningar.... Rekommenderar du den polska dieten då? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 09:22Ja, åtminstone smakmässigt 🙂
Ja, åtminstone smakmässigt 🙂
Quote from ellen olsson on 6 October 2012, 09:27Caps brukar väl aldrig gå bra? Iallafall inte i den betydelse jag känner till det.
Caps brukar väl aldrig gå bra? Iallafall inte i den betydelse jag känner till det.
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 10:27I vilken betydelse känner du till det Fredrik?
I vilken betydelse känner du till det Fredrik?
Quote from ellen olsson on 6 October 2012, 10:42Att sprätta kapsyler och dricka en massa öl...
Att sprätta kapsyler och dricka en massa öl...