Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 11:18Japp, det var vad jag gjorde. Det var kul, men jag var alldeles för dålig på att träffa...
Japp, det var vad jag gjorde. Det var kul, men jag var alldeles för dålig på att träffa...
Quote from ellen olsson on 6 October 2012, 11:49Har du inte gått och lagt dig än? 😉
Har du inte gått och lagt dig än? 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 11:52Jo då, jag la mig halv två i natt efter ha fått vara stöd åt en kompis som ville hem 😉
Jo då, jag la mig halv två i natt efter ha fått vara stöd åt en kompis som ville hem 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:07Kollar på Notting Hill på 3:an, har sett den förut men den är lite gullig men jag kommer att använda uttrycket "oopsy daisy" den närmaste veckan.
Kollar på Notting Hill på 3:an, har sett den förut men den är lite gullig men jag kommer att använda uttrycket "oopsy daisy" den närmaste veckan.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:19Å notting hill <3
Caroline jag har hört talats om två ganska nya dieter som du borde prova om du provar dieter...! Dom promotar den på tv nu 😛
Kfuk-dieten
LCHFMGO-dieten.Nån fler än jag som skrattar i hjäl mej åt den reklamen?? 🙂
Å notting hill <3
Caroline jag har hört talats om två ganska nya dieter som du borde prova om du provar dieter...! Dom promotar den på tv nu 😛
Kfuk-dieten
LCHFMGO-dieten.
Nån fler än jag som skrattar i hjäl mej åt den reklamen?? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:23Har landat i soffan och laddar inför helgens ansträngningar. Planen var att jag äntligen skulle träna i helgen, en långpromenad på ett par timmar följd av styrkepass och lååååång avslappnande pilates och stretch... Men idag visade det sig att en kollega s
Har landat i soffan och laddar inför helgens ansträngningar. Planen var att jag äntligen skulle träna i helgen, en långpromenad på ett par timmar följd av styrkepass och lååååång avslappnande pilates och stretch... Men idag visade det sig att en kollega s
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:24Carro: Ja!Jättekul! 😀
Carro: Ja!Jättekul! 😀
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 20:44Nä, va trist Linda 🙁 Hoppas du kan komma ut nåt i helgen 🙂
Nä, va trist Linda 🙁 Hoppas du kan komma ut nåt i helgen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 21:05Camilla: Ja, jag ska försöka. Vore trist att sitta sönder ryggen mer nu när den börjar kännas bättre.
Camilla: Ja, jag ska försöka. Vore trist att sitta sönder ryggen mer nu när den börjar kännas bättre.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 21:09Du får sköta om dig, vi vill inte ha det som i våras. Kramar!
Du får sköta om dig, vi vill inte ha det som i våras. Kramar!