Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:00Camilla,
med så många katter kommer du nog inte undan
😉
Camilla,
med så många katter kommer du nog inte undan
😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 17:28Bakar!
Bakar!
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 17:36Hade gärna hjälpt till men ska träffa massa singlor med cykelbyxor och tajta tröjor imorgon 🙂
Edit: Menat till Bruse.
Hade gärna hjälpt till men ska träffa massa singlor med cykelbyxor och tajta tröjor imorgon 🙂
Edit: Menat till Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2012, 18:58Jävla Patrik! Dela med dig vettja
Jävla Patrik! Dela med dig vettja
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 19:50😀
😀
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 19:51Synd att singlorna inte cyklar samtidigt som du då 😉 (Konceptet med en singelcykel har sina brister, jag inser det...)
Synd att singlorna inte cyklar samtidigt som du då 😉 (Konceptet med en singelcykel har sina brister, jag inser det...)
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2012, 19:57Blev med barn, och ska så vara i 10 dagar. Men var det verkligen en pruttkudde jag uppfostrade? Får se till att han portas på Burger King.
Blev med barn, och ska så vara i 10 dagar. Men var det verkligen en pruttkudde jag uppfostrade? Får se till att han portas på Burger King.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:00Har tränat gjort pers. Nu blir det käk, tv och vin.Ensam men i kväll känns det helt OK
Har tränat gjort pers. Nu blir det käk, tv och vin.Ensam men i kväll känns det helt OK
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:29Packar inför flytten, sakta men säkert fylls flyttkartongerna
🙂
Packar inför flytten, sakta men säkert fylls flyttkartongerna
🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:47Du tycks klara dej utan flytthjälp singlar. Vart går flyttlasset?
Du tycks klara dej utan flytthjälp singlar. Vart går flyttlasset?